Kayıt
12 Nisan 2007
Mesajlar
309
Beğeniler
0
-Resim Silinmiş.


-Resim Silinmiş.

Sitemizde son günlerde artan Moderator başvuruları neticesinde Yönetimin almış olduğu karara göre Moderator başvurularının hepsinin dikkate alınacağı ve uygun görülen adayların Deneme Moderator olarak göreve başlamasına karar verilmiştir.Bu göreve uygun görülen adayların deneme süresi içinde yetkileri kısıtlı olacaktır. Yetkilerini aşan durumlarda üstlerine bildirerek gerekli işlemi yaptırabilecekler. Bu koşulları kabul edip Deneme Moderator olmak isteyen adayların aşağıdaki formu aynen doldurup pm yoluyla göndermeleri gerekmektedir. Eksik ve yanlış bilgi verenlerin başvuruları geçersiz olacaktır.

Idea Aday formunu göndermek için sitemizde sağ üstte bulunan Mod alımları bannerına tıklayıp formu doldurmanız yeterlidir. Formu yollarken giriş yapmış olmanız gereklidir.

Not : Yolladığınız bilgiler saklı tutulacaktır. 3. şahısların bilgisi olmayacaktır. Daha fazla bilgiyi formun bilgi bölümünden alabilirsiniz.

Saygılarımızla,


-Resim Silinmiş.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
6 Şubat 2007
Mesajlar
335.441
Beğeniler
1.586
Şehir
Taksim/IST.
Server
Flora
Takımı
Galatasaray
yeni nesil moderatörleri artık deneme moderatörlerden alacağız böylelikle geleceğe sağlam adımlarla ilerleyeceğiz.

teşekkürler extraloob.com yönetimi.
 

Morwena

Buralıyım
Kayıt
16 Nisan 2007
Mesajlar
4.355
Beğeniler
0
ya bişe falan olur die 2 hafta önce falan hatırlamıyorsun galiba kötü günler geçirdik bir daha böyle olmaması için alınan tedbir denebilir kısaca (capişş alıntı extraloob Cool ) Cool
 
Kayıt
17 Mayıs 2007
Mesajlar
4.793
Beğeniler
0
Şehir
Akçay
Peace Arkadasım Sana gerekli Olan bilgleri Attım Sonun kadar Kendime Güveniyorum Forumla Hep yararlı Seyler Paylasıyorum Degerlendirrseniz sevinirm...
 
Kayıt
3 Nisan 2007
Mesajlar
723
Beğeniler
0
Şehir
Saü
başvuruların sonuçu bize ö.m. mı bildirilecek kabul edilmediniz fln diye yoksa foruma mı açıklanacak olumsuzda olsa bi cvp almak isterim ben açıkcası
 
Kayıt
12 Nisan 2007
Mesajlar
309
Beğeniler
0
Rica Ederiz.. Başvuruların sonuçları en geç 2 gün içinde pm ile sizlere bildirilir Wink
 
Kayıt
24 Temmuz 2007
Mesajlar
519
Beğeniler
0
Ulucay demiş ki:
kötü amaçlı arklar olabilr bunları ö.m dan atmalıyız bence numara falan
ilk mesajı okumuyorsun galiba? zaten peace ö.m'den başvuruda bulunacaklarını yazmış deneme mod. olmak isteyenlerin. Wink
 
Kayıt
10 Mayıs 2007
Mesajlar
1.218
Beğeniler
0
Şehir
WoW
yanlıs ben bu deneme modların rengini çok sevdim en sevdiğim renklerden biridir Cool
 
Yukarı Alt