Saat 03.30 itibariyle siteye bişiler oldu...
Off TopicWalla neoldu bende anlamadım ama ilk gırısımde siteden suresiz olarak uzaklastırıldınız ıp ban yazıyodu modeme reset attım şimdide yeni msjlar kısmında sadece bir msj gorunuyo bilginize... kahvekeyfi...