Start sorunu
Silkroad Genel Bilgiler ve Update BilgileriBna astart tusu 30 35 denemede zor gelio valla.Bunun icin sanki bi program gormsutum ama simdi bulamadum.Acaba verirmisinz?
Bna astart tusu 30 35 denemede zor gelio valla.Bunun icin sanki bi program gormsutum ama simdi bulamadum.Acaba verirmisinz?
Neden acaba ya Sad Sad bi yardım lütfen
Arkadaşlar bn rev bot kulanıyorum fakat kullanırken üstte bytes gittikçe artıyo ... o ne oluyo... ktayı fln aşarmı ???
Dizi Gibi Şarkıda Bir Harika Dinlemek İsteyenler Buraya Tıklayın extrabeer popcorn
Evet arkadaşlar yukardada belirttiğim gibi guildmizin adı DarkCrusade lvl 3 guildimiz bizim için lvl farketmez yaş ortalaması +17 muhabbeti düzgün aktif arkadaşları bekleriz pm:S3nbonZakura (guildmast...
beyler tbot cracklenecek gibi değil cronos da pek müitlenmeyin dedi sitesinde bu bölümün adı revbot bölümü olsun olmaz mı ???
- Resim Silinmiş. Mr. Green Cool
arkadaşlar belki çoğunuz biliyorsunuz ama paylaşmak istedim.stalda bazılarının ellerinde silahlar oluyo bunun nasıl yapıldığını anlatacağım. ilk olarak stal kuracağımız yere geliyoruz.sonra bir tane ...
Bir istek veya arzum var.kilitlenen konuları çöp tenekesi adı altında bir bölüme atsak daha iyi olmaz mı?Bölümlerdeki karışıklığı engeller en azından extraokk
Microsoft vusıal c++ runtıme lıbrary hatası veriolar oyuna giremiorum
Ya loader de pc kaldırmıyo 2 çarı çok kasıyo.Belki sro yu düşük düzeyde çalıştırırsak kasma azalır die düşündüm.Bi fikri olan varmı ?
arkadaslar oyuna girerken server trafic yazdıktan sonra dc yemeyen bi client wardı onu bulamadım :S bi yardım edebilirmisinz :?!!!
kocaelililer venicede elinde 52+ charı olan ve satmak isteyen eklesin [email protected]
15 dak önce elektrıkler kesıldı pc actıgımda masaüstü yoktu reset falan attım düzelmedi sadece ctrl+alt+delete ile işelm yapabılıorum yardımlarınızı beklıyorum sımdıden tesekkur ederım
Aege'de Oynayan Arkadaslarım Su Anda Online İseniz ... Özel Mesaj Atarmısınız ?
forma nasıl resim konuluyor bilmiyorumda charımı satcam resim koymayı bilmediğimden resim koyamadım bi anlatsanz nası konuluo
beyler buda cok lazımda giremiorum oyuna yoksa Wink
çok lazım benim client bozuk nolur beyler
1 - Resim Silinmiş. 2 - Resim Silinmiş. basit ve kısa bi anlatım belki yapamayan vvardır die yaptım Very Happy
yardım pls