1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

windows Xp de Microsofta Haber veren Casusu Kaldırın


  1. SaiJeva

    SaiJeva Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    676
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Pc User
    Şehir:
    Earth
    XP 'de Microsofta haber veren casusunu kaldırın!

    Microsoft casusunu kaldırın!
    1. adım
    Windows XP`de Windows\System32" klasörlerin icinde 2 tane casus "program" var, bunlar MSe sizin üzerinizden bilgiler gönderiyor.yani kullandığınız sürüm illegalse Microsofta ben burdayım diyorsunuz.

    - Başlat
    - Çalıştır:

    Aynen bu sekilde iki komutu ard arda kopyalayiniz:


    regsvr32.exe /u %windir%\system32\regwizc.dll


    regsvr32.exe /u %windir%\system32\licdll.dll

    2.adım
    Microsoft son olan sistemi "XP" icine bir casus koydu. Bunu herkez biliyor ve XP Antispy gibi programlar kullaniyor. Ne yazikki Xp Antispy herzaman isini yapmiyor. Bunu test etmek cok kolay. Aynen tekrarlayin:


    Start -> Baslat-calistir sec

    acilan diyaloga kücük harflerle cmd yazin

    -> Simdi ufak bir DOS penceresi acilmis olmali

    bunun icine aynen bunu yaziyoruz : net user (kücük harflerle ve net den sonra bosluk birakiyoruz) ve Enter basiyoruz

    -> Su an bilgisayarinda hangi hesablar bagli görebilirsin.
    bunlarin icinde Support_388945a0 diye bir hesab varsa Casus sende bagli.

    Eger Support_388945a0 yazili hesabi görüyorsan yapacagin su:

    Ayni pencerenin icine bunu yaz : net user SUPPORT_388945a0 /delete
    pesinede Enter bas. Hepsi bu Casus silindi
     
  2. CreaTioN

    CreaTioN Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Ekim 2007
    Mesajlar:
    334
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Fazla Merak İyi Deil...
    thx man :)) extraokk extrabeer extrabeer
     
  3. YuMi__YuMi

    YuMi__YuMi Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.537
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Extraloob.com
    Teşekkürler Kaldırdım ...
     
  4. SaiJeva

    SaiJeva Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    676
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Pc User
    Şehir:
    Earth
  5. 3nToX

    3nToX Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    20 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.286
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    eyw çok saol
    peki bu güncellemelerde filan sorun yapar mı_?
    yapmassa tekrar güncelemede filan geri gelir mi acaba??
     
  6. SaiJeva

    SaiJeva Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    676
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Pc User
    Şehir:
    Earth
    güncellemelerde falan herhangi bir sorun yaratmas xp kurulurken otamatik olarak sisteme yerleştirirlen bir casusu bu