1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Sro Db Botda 72.55.143.209 ipsinin çözümü


  1. AngeLicMoon

    AngeLicMoon Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    2.436
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    'suz
    Arkadaşlar Bilindiği üzere geçen haftalarda zszc nin yeni sürümü geldi bununla birlikte db botta yeni ip de geldi 72.55.143.209 tüm arkadaşlarımız eski 64lü ip patchleniyor diyo bunun çözümünü ben buldum

    Şimdi Arkadaşlar Zszc nin bi kopyasını alıyoruz Kopyasının içine db bot u atıyoruz(sr proxy loader mediapatcher vs...)
    Sr proxy i açıyoruz 72.55.143.209 lu ipyi yazıp start a basıyoruz
    Media patcherle patchliyoruz 72.55.143.209 ipsi çıkıyor sonra loader i açıyoruz sonra db bot u sonra da giriş yapıyoruz

    Oyundan çıktıktan botu felan kapattıktan sonra aynı işlemi uygularsanız 72.55.143.209 lu ip yine 64lü ipye patchleniyo
    Bunun çözümü de çok basit Orjinal zszc nin içindeki media pk.2 dosyasını kopyası zszc nin içindekiyle değiştiryoruz sr proxy media patcher yapıyoruz yine 72.55.143.209 lu ip geliyo

    Yardımcı olabildiysem ne mutlu resimli anlatım yapıcaktım ama vaktim yok
     
  2. AngeLicMoon

    AngeLicMoon Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    2.436
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    'suz
    bi teşekkür ü bile hak etmiyor mu :'(
     
  3. sarkolata

    sarkolata zaa xD olduser rank8

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    8.601
    Beğenilen Mesajlar:
    69
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    İt Kopuk
    Şehir:
    Istanbul City
    Akıl edilmeyecek birşey değil sırf media.pk2 editlese yeter zaten.
    Teşekkürler :wink1:
     
  4. AngeLicMoon

    AngeLicMoon Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    2.436
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    'suz
    bilmeyenler için bro ^^
     
  5. Sacrifices

    Sacrifices Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    26 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.143
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  6. frityus

    frityus   playboy rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kargo genel müdürü
    Şehir:
    Bursa
    Saol Bro .
     
  7. djmedcezir

    djmedcezir Yeni üye rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    işin gücün ras gitsin gardaş şimdi deniyom inş. çalışır
     
  8. Caca0x

    Caca0x Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    123
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    olmuyo ya xS medıa patcherde ıp yerıne gerl dıe bı yazı gelıo xSS
     
  9. Caca0x

    Caca0x Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    123
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hep 64 le 127 ıle baslayan ıpler gelıo 72 lı gelmıo xSS
     
  10. GOKHANCAN

    GOKHANCAN Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    861
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    KIBRIS
    ger li bişeyler geliyo var mı çözümü??
     
  11. vista1

    vista1 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    26
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    72.55.143.209 lu patchlenmis media.pk2 yi biri upload edebilir mi bi türlü yeni ip patchlenmiyo
     
  12. 2447

    2447 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mart 2010
    Mesajlar:
    256
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    ger! bu çıkıyor media.pk felan her lanet şeyi sildim lakin düzelme yok...
     
  13. 2447

    2447 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mart 2010
    Mesajlar:
    256
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    o sorunun sebebi patchi yapmamış olmamdı kendi kendime çözdüm.. patch eksikliğinden veriyordu..