Kayıt
22 Haziran 2009
Mesajlar
625
Beğeniler
0
Şehir
İzmir/Göztepe
Arkadaşlar bazı arkadaşların isteği doğrultusunda eskiden kaldırdığım queryi tekrar paylaşıyorum ..
Idendity sorunu yok !

Query:


Code:

USE SRO_VT_SHARD

DECLARE @UNIQUE VARCHAR (129)
DECLARE @CHARNAME VARCHAR (64)
DECLARE @mindealy INT
DECLARE @maxdelay int
DECLARE @INITRADIUS INT
DECLARE @RADIUS int
DECLARE @MAXNEST int = (SELECT MAX (dwNestID) FROM Tab_RefNest)+1
DECLARE @MAXHIVE int = (SELECT MAX (dwHiveID) FROM Tab_RefHive)+1
DECLARE @MAXTACTICS int = (SELECT MAX (dwTacticsID) FROM Tab_RefTactics)+1






SET @UNIQUE = 'MOB_JUPITER_YUNO' -- Unique k****u yaziyorsunuz RefObjCommondan - CodeName128 ' columnunda bulabilirsiniz..
SET @CHARNAME = 'CHARNAME' -- X Y Z koordinatlarini alacagi karakterin ismi - Char tablosu CharName16 columnunda bulabilirsiniz.
SET @mindealy = 60 -- Saniyede bir belirdikten önce min.süre
SET @maxdelay = 120 -- Saniyede bir belirdikten önce max.süre
SET @INITRADIUS = 100 -- Unique'nin belirdigi spotun çevresi
SET @RADIUS = 500 -- Unique'nin hareket ettigi spotun (bölgenin) çevresi








Declare @MOBID int SET @MOBID = (SELECT ID FROM _RefObjCommon WHERE CodeName128 = @UNIQUE)






INSERT INTO Tab_RefTactics (dwTacticsID,dwObjID,btAIQoS,nMaxStamina,btMaxStaminaVariance,nSightRange,btAggressType,AggressData,btChangeTarget,btHelpRequestTo,btHelpResponseTo,btBattleStyle,BattleStyleData,btDiversionBasis,DiversionBasisData1,DiversionBasisData2,DiversionBasisData3,DiversionBasisData4,DiversionBasisData5,DiversionBasisData6,DiversionBasisData7,DiversionBasisData8,btDiversionKeepBasis,DiversionKeepBasisData1,DiversionKeepBasisData2,DiversionKeepBasisData3,DiversionKeepBasisData4,DiversionKeepBasisData5,DiversionKeepBasisData6,DiversionKeepBasisData7,DiversionKeepBasisData8,btKeepDistance,KeepDistanceData,btTraceType,btTraceBoundary,TraceData,btHomingType,HomingData,btAggressTypeOnHoming,btFleeType,dwChampionTacticsID,AdditionOptionFlag,szDescString128) VALUES
(@MAXTACTICS,@MOBID,0,500,50,200,0,0,2,2,2,0,0,5,0,0,0,0,0,30,0,0,4,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,500,0,0,2,0,0,112,@UNIQUE)






INSERT INTO Tab_RefHive (dwHiveID,btKeepMonsterCountType,dwOverwriteMaxTotalCount,fMonsterCountPerPC,dwSpawnSpeedIncreaseRate,dwMaxIncreaseRate,btFlag,GameWorldID,HatchObjType,szDescString128) VALUES
(@MAXHIVE,0,1,0,0,0,0,1,1,@UNIQUE)












DECLARE @REGION INT SET @REGION = (SELECT (LatestRegion) FROM _Char WHERE CharName16 = @CHARNAME)
DECLARE @POSX INT SET @POSX = (SELECT (POSX) FROM _Char WHERE CharName16 = @CHARNAME)
DECLARE @POSY INT SET @POSY = (SELECT (POSY) FROM _Char WHERE CharName16 = @CHARNAME)
DECLARE @POSZ INT SET @POSZ = (SELECT (POSZ) FROM _Char WHERE CharName16 = @CHARNAME)





INSERT INTO Tab_RefNest (dwNestID,dwHiveID,dwTacticsID,nRegionDBID,fLocalPosX,fLocalPosY,fLocalPosZ,wInitialDir,nRadius,nGenerateRadius,nChampionGenPercentage,dwDelayTimeMin,dwDelayTimeMax,dwMaxTotalCount,btFlag,btRespawn,btType) VALUES
(@MAXNEST,@MAXHIVE,@MAXTACTICS,@REGION,@POSX,@POSY,@POSZ,0,@RADIUS,@INITRADIUS,0,@mindealy,@maxdelay,1,0,1,0)
 
Kayıt
27 Ağustos 2013
Mesajlar
63
Beğeniler
0
slm kolay gelsın bu kod ıle spawm edıyoruz cok güzel elınıze sağlık fakat ben bu spawm olan unıgeyı slottan tamamen kaldıracak kodu nereden bulabılırım acaba tesekkurler
 
Kayıt
27 Ağustos 2013
Mesajlar
63
Beğeniler
0
ben spawm etmek ıstemıyorum lütfen yardımcı olurmusunuz ben spawm edılen unıgeyı spawn noktasından kaldırmak ıstıyorum
 
Yukarı Alt