1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

SP sıkıntım Yok Buff lar Hakkında uzman arkadaşlarımın dikka


  1. emc

    emc Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    425
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar Glavie char'ım Gap 8 deyim. 9 doğru gidiyorum. Skill sıkıntım yok.
    Şu anda Char Lvl18'de
    Şimdi sormak istediğim sabih Buff ları açmak gerçekden gücümüzde büyük etki yaratıyor mu ?

    Weak Guard of Ice
    Must-Piercing Force
    Flame Body Wisdom (Fire ile ilgili başka neler açılabilir bilmiyorum.)
    White hawk Summon 1 (Bowcular kullanıyor fakat glavie vuruşlarına da etkisi olacaksa açmakdan kaçınmam)

    > daha açabileceklerim var ise tavsiye önerilerinizi bekliyorum.
    > Bu konuda uzman değilim.
    > Yardımlarınızı bekliyorum.
     
  2. HAKAN0

    HAKAN0 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    arkadaş sapit yani pasiisve bufflar gerçek baya etkiliyor ama fark edemiyorsun hele heuksalın pasif skilli hp ekliyo daha ayrı bişi

    açıcağın buff skilleri belli cold da pasif olan ve 2. sıradaki fire da pasif 2.3.4. light da ise pasif ve 2.3.5.

    18 lwlda farm yapman çok yanlış o ayrı bişi

    White hawk Summon 1 skilli glavide hiç bir işe yaramaz zaden senin kılıç, ok ve force master lwlini hiç arttırmaman gerekiyo

    Chin charları avrupa charları gibi deil iki tane silahın skillerini açamazsın yani öle bir şansın yok aça bilirsin ama char dandik olur vede saçma
     
  3. jofilp

    jofilp Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    195
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Yenibosna/İstanbuL
    White hawk Summon 1 (Bowcular kullanıyor fakat glavie vuruşlarına da etkisi olacaksa açmakdan kaçınmam)

    En dogrusunu yaparsın ama ılerde glavie ye devam edeceksen problemlı olursun sp sıkıntısı yasarsın bı ona bı buna verıyım dıe bısıler yapma..Ama phy vurusları artırır beyaz sahın... Wink