- Resim Silinmiş.
Açıklamalar:
1. Otomatik eğitime başladığınızda saldırı için kullanacağı ilk saldırı skillinizi seçebilirniz.
2. İlk saldırınızda başarısız olması durumunda belirlediğiniz ikinci saldırı skillinizi kullanır. Örnek geri fırlatmada geri fırlamazsa belirlediğiniz farklı bir yedek skill i kullanır.
3. Belirlemiş olduğunuz bir skill saldırı skillerinize yan destek skillerinizden istediğinizi ekleye bilirsiniz. Örnek
El yakma.
4. Hızlı koşma skilliniz mevcutsa seçebilirsiniz. Avrupalı karakter kullanıyorsanız, silah değiştirip koşma skillinizi bot otomatik olarak henüz mağlesef yapamamaktadır.
5. Ayarlamış olduğunuz saldırı skillerinizi döngü halinde devam etmemesini sağlar. Otomatik eğitim için seçilmesi önerilmez.
6. Saldırıya başladığınız zaman ayarlamış olduğunuz skilleri kullanmaya başlarsınız.
7. Açık olan bütün skilleriniz bu pencerede listelenir.
8. Saldırıya başladığında defans ve buff skillerinizi kullanmaya başlar.
9. Fresh, Add, Remv tuş takımı.
Fresh - 7. kutuda ki skill listenizi yeniler. Yeni bir skill açtığınızda bu tuşa basarak 7. kutudaki skill listenizi yenileyerek göre bilirsiniz.
Add - 7. Sekmede ki seçmiş olduğunuz skillinizi 10. numaralı defans buff skillerinize ait kutuya ekler.
Remove - 10. numaralı defans buff skillerinize ait kutuda seçmiş olduğunuz skillinizi 10. numaralı defans buff skillerinize ait kutudan kaldırır.
10. Bot otomatik eğitime başladığında kullanmak istediğiniz defans ve buff skillerinizi 10. numaralı kutuya eklerek botun otomatik olarak kullanmasını sağlayabilirsiniz.
11. Add, Remv tuş takımı.
Add - 7. Sekmede ki seçmiş olduğunuz skillinizi 12. numaralı saldırı skillerinize ait kutuya ekler.
Remv - 12. numaralı saldırı skillerinize ait kutuda seçmiş olduğunuz skillinizi 12. numaralı saldırı skillerinize ait kutudan kaldırır.
12. Bot otomatik eğitime başladığında kullanmak istediğiniz saldırı skillerinizi 12. numaralı kutuya eklerek botun otomatik olarak kullanmasını sağlayabilirsiniz.
13. Başka bir oyuncunun sizden önce saldırdığı yaratığa saldırmaz. Kısaca KS yapmaz. KS yapmadan oynamanızı öneririz. Böylece göze fazla batmazsınız. Daha güzel bir oyun için seçmenizi öneririz.
14. İlk sizin saldırmış olduğunuz yaratığa başka bir oyuncu saldırırsa saldırmayı bırakır. Seçilmesi önerilmez.
15. Başka bir oyuncuya saldıran yaratığa saldırmasını engellersiniz.
16. Otomatik olarak Berserker (Zerk) kullanmasını sağlarsınız.
Seçenekler:
Right Now - Zerkiniz dolduğu anda kullanır.
Huge Monsters - Giant yaratıklara ya da party yaratıkları tarafından saldırıldığınızda ya da saldırdığınızda kullanır.
Cornered or Huge Monsters - 3 ya da daha fazla yaratık tarafından, Giant ya da Party yaratıkları tarafından saldırıya uğramanız halinde kullanır.
Hangi seçeneği seçeceğiniz tamamiyle sizlerin isteğine bağlıdır. Herhangi bir öneri yoktur.
17. Seçeneği seçmeniz durumunda üzerinizde (envanterinizde) bulunan toplam ok sayısı, beyaz kutuda (resimde 6000 yazan yer) belirlediğiniz sayının altına düşmesi halinde öldürdüğünüz yaratıklardan ok düşmesi durumunda toplamaya başlar.
18. Seçeneği seçmeniz durumunda birden fazla yaratık tarafından çevrildiyeseniz ve bu yaratıklardan herhangi biri size 15 saniye boyunca saldırmazsa, saldırmayan yaratığa saldırmayı bırakarak, size saldıran yaratıklara yönelir.
19. Seçeneği seçmeniz durumunda başka bir oyuncu tarafından saldırıya uğradığınızda (PK), size saldıran oyuncuya saldırmaz ve böylece (PK) Murderer - Katil statüsüne girmezsiniz. Bu seçeneği seçmeniz kesinlikle önerilir.
20. Seçeneği seçmeniz durumunda siz bilgisayar başında değilken GM tarafından size mesaj gönderilirse DC olursunuz. Bu seçeneği seçmeniz kesinlikle önerilir.
21. Seçeneği seçmeniz durumunda resimde 10 yazan yerdeki kutuda belirlediğiniz rakam, oyun içerisinde oyun metresi biçimden karakteriniz orta nokta olmak üzere bir daire çizer ve o daire içerisinde GM karakteriyle daire içerisine girmesi durumunda DC olursunuz. Bu seçeneği seçmeniz kesinlikle önerilir.
22. Seçeneği seçmeniz durumunda GM ile eğitim alanınızda (bknz. Loop - Döngü 1a.,1b.,1c.) buluşmanız durumunda otomatik olarak şehire geri döner.
23. Seçeneği seçmeniz durumunda GM ile şehirde buluşursanız DC olmazsınız.
24. Seçeneği seçmeniz durumunda
GM ile sadece eğitim alanınızda buluşursanız (bknz. Loop - Döngü 1a.,1b.,1c.) DC olursunuz.
25. Seçeneği seçmeniz durumunda, Kırmızı (PK - Katil) yazılı karakter ismi gördüğünde DC olur.
Karakterniz (PK), Katil statüsüne düşmesi durumunda da DC olur.
26. Seçeneği seçmeniz durumunda
bot şehire döndüğü zaman tekrar eğitim yerine gider. Bu seçeneği seçmeniz kesinlikle önerilir.
Seçmemeniz durumunda bot şehire döndüğünde şehirde bekler.
Umarım faydalı Olur..
Bunları Okuyup bunlara göre skilleri yerleştir ..
Sorun Kalmayacaktır..
Hmm birde Sro bot'un En son Versiyonunu Kullanmayı unutma