Kayıt
16 Aralık 2009
Mesajlar
Beğeniler
Şehir
İsviçre / Biel
Hello people as you know I am Yui <
So as I am now kicked by "oceans team" I tell you the warheit ...

Thus began the whole of the past but there was this forum Sremutrade with phpkit created because I have great ocean rausgebracht because he has said to me that he was a GM habs well, I still thought ..... And he said "I do" you also GM well of course I worked hard for him, and so has earned good money to $ 1000 more in monthly! <.

So then we have this forum to made much more powerful with wbb3 and as a hoster came as a p-master us, he gives us & freehost. Com and wants to NIX <
Well so was good, I thought he gave me dates, etc. .. Given then uploaded worked as a schwein for what type because I have got -.- A FULL suner naund? Since I was little so that only my online friends then came on to people so Yui has insulted us, etc. .... and this whole scheisse blah blah blah although I was not .. Ok then, the server always E2G and IPs, as I have ocean (LEE) asked what is going to the server, he said yes he is on 24 hours we have not waited 24 hours on the 48h then said we have not waited on after 5 days came on but you know ... Then I bit about when the real GM would then would he know when exactly, and the best is yet he always has to me QQ (Chinese ICQ said) I said that and in the forum and I should write dummkopf habs done well solls what I thought while I write 24h people wait 24 hours then came on the net then came the whole beleidigungen on me, then came back on the bit in thread, as was done here was done then I said hey ocean if you server files why do we have no new server on only player for Europe as well, he said first of the server is hired by the CSRO have known since the illegal GM makes things well <habs net, I thought it said $ 20k ocean cost the files because it is not for nothing does a GM and I said yes you have the files but then jump on new things then came with "I have no access to the so-ROOT I> 8 | one GM has no access to our own root ... . Ok then I asked because you are GM> OCEAN: YES> Yui: Why u dont have server files or why u cannot conncet to root server> Ocean: cuz i have pay 30% of the server and the another 70% of my friend. <Then came with me the whole entire operation until vain ... And today I was kicked by team because I wanted to protect the people he does not cheat ....

Now, the whole question I know everything about ocean (lee) china beijing lives of the people as type> here to ask and answer:

Why is so often the server down: They have angst before police and make it down again and again when the entire time it is fully and the other because if people buy and then people get their ware not silk etc.. Then the server bit down so that people forget something, I simply was nenn ........

What is ocean: have no fear before, or someone else who is not a GM, he is like an TRANSFER he takes money out of the double or triple and buys at the right things and GM called GM ..

Ocean times said he does note in the game: it will not happen and if it happens, I also know how and although he has said if he ever right GM because there is a lot of money, he also GM ...

We have paid and no ocean got things: Either it threatens with the police in MSN, and so is the mostly ONLINE but always shows as OFFLine but he is from 7 pm to 20:00 tomorrow Deutsche time with us in QQ online, but every day I do not know MSN

Why, I was blocked and kicked today: when he said new pserver to make, he takes the entire money, and if he does he has enough server down forever or he makes it with IP, and so it annoys you so, as was the case with I finish I am ausgetickt and had threatened him to tell his geheimnise as Master P is a schleimer me from the forum, and so blocked and my place in it has taken me latte ... Not because I care more about the team will include well it is up to you, I had threatened him, I tell you geheimnise he said: "I do listen to GM in thee game, I will give you a position because it does not matter to me scheiss is now GM OR NOT GM I health care will not be mentioned here, and when it comes to scamer because GENUINE $$$$$ and € € € act that is not fun the people are for example: very hard to earn money and have fun bit game and want to cheat the people is at the very latest, well it's up to you writes in the forum it by him and no longer buys it is no longer want and no matter what he tells you is $ 60> 35 € for a lv 90 char naked, and let's say it costs at him $ 10 or 5 € that is really hard <naja people sry to all the people I have banned or so of forum or so I thought it is worth but at the end you have seen ... Leuten does not like it is not known ..

That's it from me Yui aKa Aang

Achso ocean and above what has angst: The VB emu to this end, it is no longer on its server and police before the wars and the people who have paid, or what it does charge back somehow, I know I unfortunately with paypal from net

FROM YUI

Türkçesi

Merhaba insanlar ben Yui <am bildiğiniz gibi
Ben olduğum gibi Şimdi sana warheit söyle "okyanuslar ekibi" ... ile başladı

Böylece ancak geçmişin tüm başladı dedi çünkü ben büyük okyanusu rausgebracht çünkü bu forum phpkit oluşturulmuş Sremutrade oldu bana onun bir GM iyi Habs, hala ..... düşünüldü Ve "Ben" de GM de ben zor onun için çalıştı tabii, ve bu yüzden 1000 $ aylık daha iyi para kazanmıştır "dedi! <.

Öyleyse biz wbb3 ile çok daha güçlü yaptı ve bir ev sahibesi olarak bu forum sahip bir p-master bize geldi, bizi ve freehost verir. Com ve NIX <istiyor
Iyi çok iyi oldu, ben o vs .. tarihleri bana verdi düşündüm Verilen sonra bir schwein olarak çalıştı tarih ne tip I TAM Suner naund -.- var çünkü? Ben az çok Yui, vb .... bize hakaret sahiptir, bu nedenle sadece benim online arkadaşlar sonra insanlar geldi ki bu yana ve bütün bu scheisse falan filan ben değildim rağmen .. I (LEE) okyanus gibi Tamam o zaman, sunucu her zaman E2G ve IP adresleri, hangi sunucuya gidiyor sordum, evet o biz 48 saat 24 saat bekledi değil 24 saat, daha sonra biz sonra bekledim yok dedi 5 gün geldi ama sen bilirsin ... Sonra biraz gerçek GM sonra tam olarak ne zaman ve en iyi yine de bana her zaman QQ (Çin ICQ sahip olduğunu da biliyoruz ederdim ne zaman hakkında) dedim dedi ve forum ve dummkopf Habs iyi solls bitmiş yazmalısınız ne Ben 24 kişi daha sonra net geldi 24 saat bekleyin yazarken düşündüm sonra bana bütün beleidigungen geldi, tekrar iplik bit, burada daha sonra eğer sunucu neden biz var resimler hey okyanus dedi yapılmıştır yapıldı geldi Avrupa için tek oyuncudur hiçbir yeni sunucu da, o sunucunun ilk CSRO tarafından yasadışı GM beri bilinen kiralandı işler iyi <Habs net yapar, bunu söylemiştin dedi $ 20k okyanus maliyet dosyaların değildir çünkü hiç bir GM yapar ve evet sen dosyaları ama o zaman yeni şeylere sonra atlama "diye so-ROOT I> hiçbir erişimi ile birlikte 8 | one GM kendi kök erişimi olmayan .... Tamam o zaman söyledi Eğer GM> OCEAN: EVET> Yui: Neden u dont sunucusu dosyaları ya da neden u> Ocean sunucu kök conncet edemez: cuz i ödeme sunucusunun% 30 ve arkadaşım. <Sonra bir başka 70% si çünkü sordum Benimle bütün bütün operasyon boşuna kadar ... Ve geldi bugün ekibi tarafından atıldım Sanırım .... dolandırıcı değil insanları korumak istediği için

Şimdi tüm soru Ben okyanus (Lee) Çin türü> burada insanların beijing hayatlarını sormak ve cevabı her şeyi biliyorum:

Neden bu kadar sık sunucum: Onlar polis önce angst ve tekrar aşağı ve tekrar ne zaman süre boyunca tamamen ve çünkü eğer kişi satın başka ve daha sonra insanların eşya değil ipek gibi olsun. insanlar bir şey unutmak Ardından sunucu biraz aşağı ki, ben sadece was nenn ........

Ne okyanustur: korku yoktur önce veya bir başkası değil var bir GM, o doğru şeyler de o dışarı ikili veya üçlü ve satın para alır bir TRANSFER ve GM GM denilen gibi ..

Ocean kez o oyunda notu söyledi: it ve eğer olur olmaz, ben de nasıl ve şimdiye kadar GM hakkı varsa çok para olduğu halde dedi olduğunu biliyorum, o da GM ...

Biz ve ödemiş hiçbir okyanus şey var: Ya bu MSN de polisle tehdit ve benzeri çoğunlukla ONLINE ama hep çevrimdışı olarak gösteriyor ama 07:00 'den 20:00' yarın Deutsche zaman bizimle QQ Online, ancak her gün MSN bilmiyorum

Neden, ben engellenmiş olan ve bugün başladı: o yeni pserver, o ve tüm para alırsa o does o sonsuza dek yeterli sunucu aşağı ya da o IP ile yapar ve bu yüzden bunu size rahatsız ediyor, gibi yapmak "dedi Ben ausgetickt am ve yüzey ile durum onu geheimnise söylemek tehdit etmişti Master P olarak forumdan bir schleimer beni ve böylece onu da yerimi bloke bana latte almıştır ... Ben daha fazla takım umurumda değil, çünkü iyi size kalmış içerecektir, onu tehdit ettiğini, sana şöyle dedi: "Ben GM için sana oyunda dinlemek yapmak sana bir pozisyon önemli değil çünkü verecek geheimnise söylemek Beni şimdi GM VEYA DEĞİL GM I sağlık burada bahsedilen olmayacak scheiss, ve ne zaman scamer gelir çünkü GENUINE $$$$$ ve insanlar örneğin eğlenceli: çok kazanmak zor değildir € € € hareket para ve eğlenceli biraz oyun var ve insanların hile istiyorsanız çok geç olduğunu, iyi size kalmış forum içinde onun tarafından ve yazar artık artık istiyorum ve ne olursa olsun sana 60 $> olduğunu söyler satın Bir lv 90 char çıplak için 35 €, edelim ve onu az 10 $ ya da gerçekten zor <naja kişiler bayrak ya da bu nedenle forumun ya ben buna değer ama az olduğu düşünülmektedir tüm insanlara sry 5 € maliyeti demek Gördüğünüz sonu ... Leuten onu .. bilinmemektedir sevmez

O Yui aka Aang benden bu kadar

Achso okyanus ve üstü angst neler: bu amaçla VB emu, hiç kendi sunucularında ve polis üzerinde savaşlar ve para var ya da ne geri nasılsa, ben ne yazık ki biliyorum şarjı hangi insanlar önce artık net paypal ile

Gönderen Yui

Yukarı Alt