1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Nedir Bu Lag Ya


  1. PsPasha

    PsPasha Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    25 Ekim 2007
    Mesajlar:
    374
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    beyler cekmedim baska biseyden bu lagdan cektigim kadar ya
     
  2. Bordo_Bereli

    Bordo_Bereli Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    259
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli
    evet ya bu saate bile var :?!!!
     
  3. Bordo_Bereli

    Bordo_Bereli Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    259
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli
    ttnet grevi ne zaman biter bilen varmı
     
  4. PsPasha

    PsPasha Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    25 Ekim 2007
    Mesajlar:
    374
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bilinmiyor ama 1ay felan rahat sürecek
     
  5. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    tt net grevi bitise nolur..
     
  6. Mephistopheles

    Mephistopheles Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    28 Haziran 2007
    Mesajlar:
    348
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Merhaba!Ben batuhan genc bir erkegim dunyanın en m
    Sroyu bıraktım rahatım genelde normal benim net butun gun flyff la dota oynuorum ^^
     
  7. EnDZoNe

    EnDZoNe   rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    (_;_)ingen
    lag in cok sacma ama basit bi cozumu var ... bendede cok lag oluyodu ama su an 0 lagta oynuyorum veya en fazla 1 gun lag oluyor .. hotanda tenha bi koseye cekiliyorum saga sola hareket ediyorum :) takilma oluyosa baglantiyi koparik tekrar deniyorum taki takilma olmayana kadar ... ve o baglantiyi elekrikler kendi kendine gidene kadar hiç kesmiyorum . :mrgreen: .. dedigim gibi sama ama basit bi cozum . bu arada baglantim kotali... ben 0 lagta oynuyosam sizde oynayabilirsiniz... extraokk extrabeer
     
  8. Lord_Rings

    Lord_Rings Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    4 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.044
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lojıstık-uluslararası taşımacılık ve yurtıcı dağıt
    Şehir:
    CNR\EXPO TUNING SHOW 2008
    dediğinden bişey anlamadımki :lol: :mrgreen:
     
  9. EnDZoNe

    EnDZoNe   rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    (_;_)ingen
    server ın kalabalık oldugu bi saate sende lag yoksa o baglantiyi koparma modemi kapama ... anlasilmicak bisi yok... extraokk eger lag varsa modemi kapa aç kapa aç taki lag olmayana kadar ...sonrada o baglantiyi koparma yani modemi kapama ..elekrik yaakmaz korkma isinma olayida etkilielmiyo bence zyxel var bende 1 haftadir modemi kapamadim 1 haftadir lag yok :mrgreen: