arkadaşlar oyunu 1 ay boyunca oynama şerefine nail oldum. ancak piyasanın ölülüğü, çıkan itemları satamama, oyunu colugun cocugun sarması sebebiyle sinirlenip support kısmına ağzıma ne geliyosa yazdım. sonra sildim gayet kibar bir dille olanları anlattım.
*oyunu gerekirse pay 2 play yapmalarını ancak isronun ciddi bir bakıma ihtiyacı oldugunu belirttim.
*özellikle yeni trade sisteminin kimin fikri oldugunu ve hiç kullanıcı dostunu olmadıgnı söyledim.
*oyunun adıyla amacının saptıgını, silkroad ve kervan sisteminin tamamen öldügünü belirttim
*bizlerinde çalıştıgını, para kazanmaya çalıştıgını onları anladıgımızı içten bir şekilde dile getirdim. ama para kazanmanın bu şekilde yapılamayacagını, onların daha çok yemek yedikleri kaba tükürdüklerini söyledim.
*ve hepsinden önemlisi bana sistemden otomatik gönderilen bi mail atmamalarını söyledim, eger cevap yazıcaklarsa gerçek bi yetkiliden gerçekleri duymadık istedigimi belirttim yours sincerely diyip kapattım.
gençler ve hep genç kalanlar dogru düzgün bi yanıt geldi sizlerle paylaşmak istedim.
*öncelikle uzun süredir kimsenin dogru düzgün support kısmıyla yazışmadıgını ofis olarak maili görünce şaşırdıklarını belirttiler.
*pay 2 play sistemine sıcak bakılmadıgını piyasada çok rakip oldugunu belirtildi. yine de bu konu uzun süre gündemde kalmış.
*joymaxın uzun süredir korede özellikle iOS platformu üzerinde ciddi yatırımlar yapıp bu yönde çalışma yaptıgını söylediler.
*oyundaki oyuncu azlıgının farkındalar(mış), bunu yeni çıkan MOBA tarzı oyunlara baglıyorlar, zira tüm mmorpg tarzı oyunlar onlarda darbe yemiş. (MOBA: lol dota hon vs)
*oyunda şuan botların olmadıgını, ve buna aslında kendilerinin sebep olmadıgını söylediler, daha karlı bir oyun çıktıgından -büyük ihtimal- serverları işgal etmeyi bırakmışlar.
*nitekim botların çıkışıyla oyuncu sayısındaki azalış aynı zamana denk geldiginden sevinmekle-üzülmekle arasında bi karar saglanamamış.
*kervan sisteminin başarısızlık oldugunun farkındalar (epic fail terimi kullanıldı), ve degiştirmek üzerine projelerinin oldugunu belirtildi.
*özellikle belirli bir dönemden sonra yapılan degişiklikler (avatarların süreli olması vs.) şirket ortaklarının ürünü oldugu belirtildi. malum her büyüyen şirket gibi joymaxda piyasada tek kalamadı ve şirkete avrupa kökenli ortaklar alındı. dolayısıyla iş "kullanıcı dostu" olmaktan çıkıp "iş" oluverdi.
*oyuna çeşitli eklemeler yapılıp günümüz mmolarına ayak uydurmaya çalışıyor(muş). buna örnek olarak title sistemi ve oyundaki dungeon sayısının arttırılması veriliyor.
son olarak 2015 yılına kadar iSRO ya destek verilecegi söylendi. şimdi burda 2015e kadar garanti olarak isroya destek vericez siz rahat rahat oynayın mı demek istendi yoksa, 2015 de olay biter mi denmek istendi, inanın fikrim yok. elimdeki tüm bilgi bu kadar iyi forumlar
*oyunu gerekirse pay 2 play yapmalarını ancak isronun ciddi bir bakıma ihtiyacı oldugunu belirttim.
*özellikle yeni trade sisteminin kimin fikri oldugunu ve hiç kullanıcı dostunu olmadıgnı söyledim.
*oyunun adıyla amacının saptıgını, silkroad ve kervan sisteminin tamamen öldügünü belirttim
*bizlerinde çalıştıgını, para kazanmaya çalıştıgını onları anladıgımızı içten bir şekilde dile getirdim. ama para kazanmanın bu şekilde yapılamayacagını, onların daha çok yemek yedikleri kaba tükürdüklerini söyledim.
*ve hepsinden önemlisi bana sistemden otomatik gönderilen bi mail atmamalarını söyledim, eger cevap yazıcaklarsa gerçek bi yetkiliden gerçekleri duymadık istedigimi belirttim yours sincerely diyip kapattım.
gençler ve hep genç kalanlar dogru düzgün bi yanıt geldi sizlerle paylaşmak istedim.
*öncelikle uzun süredir kimsenin dogru düzgün support kısmıyla yazışmadıgını ofis olarak maili görünce şaşırdıklarını belirttiler.
*pay 2 play sistemine sıcak bakılmadıgını piyasada çok rakip oldugunu belirtildi. yine de bu konu uzun süre gündemde kalmış.
*joymaxın uzun süredir korede özellikle iOS platformu üzerinde ciddi yatırımlar yapıp bu yönde çalışma yaptıgını söylediler.
*oyundaki oyuncu azlıgının farkındalar(mış), bunu yeni çıkan MOBA tarzı oyunlara baglıyorlar, zira tüm mmorpg tarzı oyunlar onlarda darbe yemiş. (MOBA: lol dota hon vs)
*oyunda şuan botların olmadıgını, ve buna aslında kendilerinin sebep olmadıgını söylediler, daha karlı bir oyun çıktıgından -büyük ihtimal- serverları işgal etmeyi bırakmışlar.
*nitekim botların çıkışıyla oyuncu sayısındaki azalış aynı zamana denk geldiginden sevinmekle-üzülmekle arasında bi karar saglanamamış.
*kervan sisteminin başarısızlık oldugunun farkındalar (epic fail terimi kullanıldı), ve degiştirmek üzerine projelerinin oldugunu belirtildi.
*özellikle belirli bir dönemden sonra yapılan degişiklikler (avatarların süreli olması vs.) şirket ortaklarının ürünü oldugu belirtildi. malum her büyüyen şirket gibi joymaxda piyasada tek kalamadı ve şirkete avrupa kökenli ortaklar alındı. dolayısıyla iş "kullanıcı dostu" olmaktan çıkıp "iş" oluverdi.
*oyuna çeşitli eklemeler yapılıp günümüz mmolarına ayak uydurmaya çalışıyor(muş). buna örnek olarak title sistemi ve oyundaki dungeon sayısının arttırılması veriliyor.
son olarak 2015 yılına kadar iSRO ya destek verilecegi söylendi. şimdi burda 2015e kadar garanti olarak isroya destek vericez siz rahat rahat oynayın mı demek istendi yoksa, 2015 de olay biter mi denmek istendi, inanın fikrim yok. elimdeki tüm bilgi bu kadar iyi forumlar