1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

ısrobot v1.77 client 1.127


  1. BlacK

    BlacK Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Mersin
  2. madvampir

    madvampir Yeni üye rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    cok saol ıns ıse yarar nedıyelım bı bakalım :lol:: tşk
     
  3. botroad

    botroad Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    65
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    saolasın abi extraokk
     
  4. dabbe54

    dabbe54 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    29 Haziran 2007
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar-Bilişim
    saolasına be abi ama işe yaramadı..! Embarassed detective
     
  5. botroad

    botroad Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    65
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hakkını verelim benim bot kasıyor Cool
     
  6. ottomansss

    ottomansss Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    80
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    paylasımın ıcın sagol bekleyelım :mrgreen:
     
  7. musser

    musser Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    714
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ------yok--------
    Şehir:
    Hotan kapısı
    slm botu çalışıramadım nedenini söyleyebilirmisiniz
     
  8. MuZo

    MuZo Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    21
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    botta hiçbir tusun calısmaması benım mı yoksa botunmu sucu accep Razz
     
  9. SagittariuS

    SagittariuS Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    217
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Hunter
    Bu konu için sabit bir başlık var zaten, hiçmi bakmazssınız ne kadar gereksiz konu ve konu açan var..
     
  10. BlacK

    BlacK Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    72
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Mersin
    benim bu konuyu açtığımda sabit başlıkta 1.77 yoktu ok
    bilip bilmeden gereksiz konuşanda sen oluyorsun Wink
     
  11. Ferrari

    Ferrari Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    23
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kardeşlerim ya bugun ıd si ve şifresini verirmisniz