1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

inciden inciler...


  1. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
  2. Addicted

    Addicted Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    10.473
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Homeless
    fırlama hepsi ya :lol:
     
  3. xcorelli

    xcorelli Buralıyım rank8

    Kayıt:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.137
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hayat Nereye Suruklerse..
    puahahah :lol: muhabbete bak ya
     
  4. Guernica

    Guernica Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.567
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Gladia
    lol


    @1 kanka seni seviyom. beni görcen demi?
     
  5. Nina Ricci

    Nina Ricci   exlmanager rank8

    Kayıt:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    10.361
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    elemanın teki şunu yazmış ;

    31 çekerken deprem oldu sarsılarak boşaldım :mrgreen:
     
  6. BearGrylls

    BearGrylls Old School olduser rank8

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    647
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    UZ Adam akıllı bir oyun oynamayak
    hahahaha koptum yaaa makara: bende her gün takılıyorum
    Geçende Biri şaçım dökülüyor yardım edin diyordu.Bridide yazmış eline boşal saçına sür amk keli makara:
     
  7. NightStalker

    NightStalker Buralıyım rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.219
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Hodri Meydan!
    @1 elim ayağım boşaldı lan görünce,vay amk balık mı siktin naptın :mrgreen: :mrgreen:
     
  8. Sacrifices

    Sacrifices Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    26 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.143
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
     
  9. Aristotales

    Aristotales Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.240
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    --
    makara: makara:

    Biride Şöyle :

    bu kupona 508 lira mı yatırdın lan ? yuh amuha koyım aklın fikrin iddaa olmuş.
     
  10. Toxicated

    Toxicated Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.702
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Point Blank TR - GM
    Şehir:
    'suz
    hatırladınmı beni kardeşim çocukluk arkadaşıyız biz hani top oynardık her gün canım ya

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  11. SilentLord

    SilentLord Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.281
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Tokyo
    ahah süper ya :D
     
  12. Josephine

    Josephine Aileden rank8

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.018
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Sakarya
    way orospu çocuğu helal lan amk benimde elim ayağım titriyo şuan
    leverkusen maçından yatmışsın yaraam, su iç
     
  13. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    puahahhaa çok komikler yaa makara:
     
  14. Avenger

    Avenger Aileden rank8

    Kayıt:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.464
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    İzmir
    Ahahahahahahahahah yerdeyim :lol: makara: makara:

    @17 lan madem böyle g*tten ballısın niye öncede paylaşmadın kuponu ben de şoktayım şimdi
     
  15. os1

    os1 Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Yarram Victoria / Australia
    @720 @1 panpa helikopterde karı s.keceğiz unutma.
     
  16. Avasin

    Avasin Aileden rank8

    Kayıt:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.470
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İnşaat Mühendisi
    Şehir:
    Santa Clara/Küba
    :mrgreen:
     
  17. Journalist

    Journalist Aileden rank8

    Kayıt:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    14.147
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Yaramaz avratların koynundayım.
    Ahahaha sabah sabah zikertmeden çıkarttı beni,sadece ilk sayfasını okuyabildim :lol:
     
  18. hoLaaa

    hoLaaa Old School olduser rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.143
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Web Tasarım Ve Programlama
    Şehir:
    World

    :thumbsup: :thumbsup:
     
  19. PwneD

    PwneD Old School olduser rank8

    Kayıt:
    2 Aralık 2008
    Mesajlar:
    663
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci.
    Şehir:
    Jolly Joker.
    AHAHAHKLNASVLAKSNDVOPISAOPDVNPSDVM RUHUMU TESLİM EDİCEM :d
    picin adresini tespit ettik, birazdan kuponu almak uzere yola cikiyoruz.
    hadı aga sonuc bellı olmadımı kactınmı sözlukten hemen yoksa


    aga falan dıyorum piçe normalde olsa piç derim para insanı nasıl değiştiriyor amq görunde ibret alın piçler
    vay amk bu parayla gecelik 200 dolardan yaklaşık 435 gün karıya gidilir helal olsun
    En bombasida bu :P
    • ibnelik : √
    • gavatlık :√
    • orospu çocukluğu :√
    • fakirlik : √
    • folloşluk :√
    • anne kerhaneci : √
    • patlak prezarvatif : √
    • sikmelik :√
    • bigbang terk : √

    test edildi, onaylandı √ götoş.

    liseli...
    █████████████████ 100%
    beyin çalışma oranı...
    █ 0.6%
    götverenlik oranı...
    █████████████ 90%
    pasiflik oranı...
    ████████████ 80%

    orospu çocukluk katsayısı
    █████████████████ 100%
     
  20. ALpique

    ALpique Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.679
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci :)
    Şehir:
    'suz
    senin nick'de inciden çıkma gibi :D

    os1= osbir :D