1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Gereksiz Konular ve Sorunlarınız


  1. Funny Child

    Funny Child Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.127
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    bulmak çok zor...
    Şehir:
    ^^Fun^^
    Arkadaşlar, SunWorld bölümü açılalı 2 - 3 gün oldu ve bir sürü gereksiz konu ile doldu. Lütfen daha dikkatli olalım. Sorunlarınız bu başlık altında bizimle paylaşın, biz de çözüm üretmeye çalışalım. Lütfen gereksiz konular açmayalım!

    Üyelik hakkında benim şuan yapacileceğim birşey yok. Site açılınca bir kaç acc. açıp isteyen arkadaşlara vericem.
     
  2. Minotoche

    Minotoche Old School olduser rank8

    Kayıt:
    29 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.383
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    gk~
    oyunu silip rardan bi daha çıkar..olmazsa ingilizce pk2 indir öyle dene.
     
  3. Minotoche

    Minotoche Old School olduser rank8

    Kayıt:
    29 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.383
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    gk~
    + sen post kasıyorsun...
     
  4. Paradise

    Paradise Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Mesajlarının altındaki düzenleme butonunu görüyor musun?
     
  5. Paradise

    Paradise Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    338
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şaşırdım :detective:
     
  6. Funny Child

    Funny Child Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.127
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    bulmak çok zor...
    Şehir:
    ^^Fun^^
    Ben buraya konu açılmaması için yaptım, herkes üyelik sitesi açıldııııııııı, üyelik sitesi ne zaman açılır, oyun yükledi, bot varmı vs. vs. saçma sapan konular açıyor..
     
  7. Funny Child

    Funny Child Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.127
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    bulmak çok zor...
    Şehir:
    ^^Fun^^
    WinqS biraz daha post kasmaya devam edersen seni şikayet edeceğim ve banlattıracağım !
     
  8. TwiLighT

    TwiLighT Buralıyım rank8

    Kayıt:
    24 Ekim 2008
    Mesajlar:
    4.004
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hacım git bi hava al gel. zekan açılsın :curtain:
     
  9. Janizaro

    Janizaro Bilgiliyim olduser rank8

    Kayıt:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.511
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    <~Dalgalarin kalbimi onardigi yerdeim~>
  10. Funny Child

    Funny Child Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.127
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    bulmak çok zor...
    Şehir:
    ^^Fun^^
    Sadece tek bir Flood.. ard arda 2 mesajını görürsem (süresi farketmez) banı yiyeceksin !
     
  11. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Anti WinqS.Of.CoLD modülünü çalıştırdım ve bütün gereksiz konular haliyle silindi . Gereksiz konu açmaya devam eden arkadaşlar diğer modüllerin tadına bakacaklar.
     
  12. TwiLighT

    TwiLighT Buralıyım rank8

    Kayıt:
    24 Ekim 2008
    Mesajlar:
    4.004
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :sfff: :mrgreen:
     
  13. EviLQin

    EviLQin Old School olduser rank8

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.041
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce / YTK
    Süper birisisin ^.^
     
  14. Funny Child

    Funny Child Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.127
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    bulmak çok zor...
    Şehir:
    ^^Fun^^
    Teşekkürler, umarım yardımcı olabilmişimdir..
     
  15. yucelenn

    yucelenn Yeni üye rank8

    Kayıt:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar üyelik alma sitesi ne kadardır kapalı ? denemek için sabırsızlanıyorumda, inş erken açılır :)
     
  16. wolke

    wolke Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    742
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İST/Sarıyer/Büyükdere
    beyler bu oyunda max up 70 lv a kadar ancak skıllerde up gosterıyor ama uplanmıyor nasıl oluyor bu ?? bılen bırıs varsa eğer yardımlarını beklıyorum :think:
     
  17. unforgotten

    unforgotten Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    521
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    başlıkta anlatım bozukluğu olmuş. sorun gereksiz olmaz.
     
  18. TwiLighT

    TwiLighT Buralıyım rank8

    Kayıt:
    24 Ekim 2008
    Mesajlar:
    4.004
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    gereksiz konular ve gereksiz sorunlar değil zaten gereksiz konular ayrı sorunlarınız ayrı :)
     
  19. unforgotten

    unforgotten Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    521
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    haklısın hocam gözden kaçmış :)
     
  20. fsdfqwe23

    fsdfqwe23 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    381
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bi sorum olucak ben daha önce hiç pri serverde oynamadım merka ediyorum skiller 70 e kadarya 70 den sonra skill mi açılmıyo yoksa 70 den sonra uplanmıyomu orasını anlayamadım bide mesela 90 lvl birisi için 70 skilleri ile kasmak zor olmuyomu orda bi kafam karışdı umarım yardımcı olursunuz