1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

!! BlackThundeR,iLLeGaL0010,EFSANE Hacked :( !!


  1. RecLast

    RecLast Buralıyım rank8

    Kayıt:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.554
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Programmer , Web Designer
    Şehir:
    Zonguldak/Düzce
    char 16 eylül 2009 17:20 sularında hacklenmiş bulunmakta.geride sadece bu ss ler kaldı. :cry:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Buda Son Hali :cry:

    [​IMG]


    Kimin hacklediğini biliyorum.db hacklemiş bi kaç arkadaş hackledi... bi an önce pw nizi deiştirmenizi tavsiye ederim :cry:
     
  2. Tuxedoed

    Tuxedoed Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.894
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Los Angeles,CA
    Geçmiş olsun.Nasıl hacklendi ne oldu da hacklendi?
     
  3. RecLast

    RecLast Buralıyım rank8

    Kayıt:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.554
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Programmer , Web Designer
    Şehir:
    Zonguldak/Düzce
    adamlar db yi bulmuşlar hacklediler işte neyse sağlık olsun efsane sroyu bırakıo artık rahat eder ortalık ....
     
  4. Prophecy

    Prophecy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.928
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Pw degistirme sitesi acılmadan neden char alırsınki bro xS

    Db nedir ?
     
  5. Critique

    Critique Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    261
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Ya ordayım Ya burda ...
    Db: DataBase yani oyunun alt yapısı :thumbsup:
     
  6. RecLast

    RecLast Buralıyım rank8

    Kayıt:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.554
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Programmer , Web Designer
    Şehir:
    Zonguldak/Düzce
    yhaw char zaten benim arkındı onla işi yoq adamlar db den hackledi diom oyunun tüm ıd pw mailleri onlarda var şu an... bi an önce pw deişme sitesi açılsada değiştirsek...
     
  7. WildKing

    WildKing Buralıyım rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.810
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Tiger Mountain
    evet id nizi bildigi an çalıyor şerefsizler oyunda tehtit ettiler ertesi gün charr 0 -


    Mirage Ryuk şerefsizleri kendınızı bışi sanıyorsanız Obamayı hackleyın
     
  8. Crusade

    Crusade Old School olduser rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.149
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Bilgisayar Mühendisliği
    Şehir:
    Arel University
    Benim Ağzımı Bozdurma Eğer Öyle Bişey yapcak olsa sizi hackleyenlerden başlardık mrk etme kafanı yorma

    Ps: buarada bizdeki dblerde sdce ilk alındıkları id pw war adam id pwlerin hepsi war demiş benim emo nickli çarımda öyle soyulmuştu bilip bilmeden konuşma
     
  9. Crusade

    Crusade Old School olduser rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.149
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Bilgisayar Mühendisliği
    Şehir:
    Arel University
    Beni ve Furkanı Tanıyan Tanır Rahmi vb Böyle Bişey yapmıcagımızıda onların bilmesi yeter istediğini söyle sonuçta biz yapmadık biz çalmadık biz çırpmadık.İftira atma ilerde sanada atarlarsa anlarsın durumu :wink1:
     
  10. RecLast

    RecLast Buralıyım rank8

    Kayıt:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.554
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Programmer , Web Designer
    Şehir:
    Zonguldak/Düzce
    ben kimseye suç atmıyorum isteyen istediği gibi hack'ını yapsın ben bıraktım artık sro denen şey benim için bitti


    saygılar...
     
  11. shneZee

    shneZee Aileden rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.772
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci.
    olayı anlıyamadım?

    Furkan'a Hasan'a ve Rahmi'ye laf mı atılıyor? iddalarınızın kanıtını da gösterirmisiniz?
    vipden uzağım bir süredir neler oldu :think:
     
  12. Crusade

    Crusade Old School olduser rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.149
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Bilgisayar Mühendisliği
    Şehir:
    Arel University
    Anlamıormki Mert Adam bize Kesin Lan Fln dedi şakayla karışık cok konusma fln dedik adamın çarı soyulmuş bize iftira atıyo :detective:
     
  13. orionsguard

    orionsguard Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    embesil gibi pw change acılmadan char satın alırsanız olacagı bu
    mallık edip edip benim üzerime suç atmayın

    10 yaşındaki veletler sizi kendi salaklıgınızı bizim üstümüze atmayın adam olun.... pw change değişmeden ortalık malı olan charı satın alırsan olacagı bu...

    tınmıyorum bile sizin gibi adamlara müstahak...

    bana iftira atanın alnın tokadı yapıştırırım adam olun.



    *Mirage*
     
  14. Crusade

    Crusade Old School olduser rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.149
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Bilgisayar Mühendisliği
    Şehir:
    Arel University
    Adam Arkadaşını Çarını Alıyo Soyuluyo Arkadaşına bi daha sorsun bnce ^^
     
  15. RecLast

    RecLast Buralıyım rank8

    Kayıt:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.554
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Programmer , Web Designer
    Şehir:
    Zonguldak/Düzce
    kardeşim char zaten bizimdi pw sitesiyle ne işimiz var ben ve satın aldığım(sınıf arkım)dan başka bilen yoq sınıf arkım la hergün beraberiz zaten o mu soyacak? dediğim gibi sizi yaptı demiyorum kimseyede karışmıyorum ben sadece oyunu bırkdığımı neden bırakdığımı yazmak istedim... herkese kolay gelsin


    saygılar...
     
  16. shneZee

    shneZee Aileden rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.772
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci.
    Gösterdiğiniz geçerli bir kanıt yok fakat burda benim de arkadaşlarıma şuç atıyorsunuz?
    Emre seni de tanırım ama anlıyamadım neler oluyor ya..
     
  17. RecLast

    RecLast Buralıyım rank8

    Kayıt:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.554
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Programmer , Web Designer
    Şehir:
    Zonguldak/Düzce
    bişey olduğu yoq charım hacklendi oyunu bıraktım olay bundan ibaret...
     
  18. orionsguard

    orionsguard Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    12
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    mert bu ufaklık geceleyin yasına bakmadan soytarı soytarı konustu

    gevezelik etme charını alırım dedim sonra agladı gitti

    bu gun de charı soyulmus bize suc atıyor

    charı aldıgın adama sor sınıf arkadasın sana sağlam çakmış haberin olsun

    iyi çakmış senin gibilere müstahak bıraktıysan bıraktın çokta şeyimizde ne kafa ütülüyon
     
  19. shneZee

    shneZee Aileden rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.772
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci.
    kim neden Db falan bahsediyor bunlar basit şeyler değil :lol:
    bizim noob furkan db'yi mi hackliyecekmiş :twisted:
     
  20. RecLast

    RecLast Buralıyım rank8

    Kayıt:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.554
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Programmer , Web Designer
    Şehir:
    Zonguldak/Düzce
    kardeşim banamı diyorsun anlamadım ben size bişey demedim mesajlarıma bak anlarsın... wild e mi bana mı yazdın anlayamadım yani....