1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

BANNED..!


  1. hepimizin

    hepimizin Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ARKADAŞLAR ÇARIM BANNED OLDU .. HİÇ Bİ ŞEKİLDE BOT VS.. KULLANAMDIGIM HALEDE WTT YAPARKEN BANNED OLDU. NDEDEN OLAİBLİR.?
     
  2. Schweppes

    Schweppes Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.999
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    İzmit/Merkez
    Char ezikse ve hotanda bulunurken GM girmişse banlanmışsındır.
     
  3. hepimizin

    hepimizin Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya çar 77 lvl.. ama içinde çok deeğerli itemler felan vardı +7 ler felan .
     
  4. sarkolata

    sarkolata zaa xD olduser rank8

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    8.592
    Beğenilen Mesajlar:
    69
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    İt Kopuk
    Şehir:
    Istanbul City
    ilginç zaten banlanmışsın söyle ne yaptıgını :mrgreen:
     
  5. hepimizin

    hepimizin Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0


    yapsam sölerim bişey kardeş.. yaptgıım tek şey WTT yapmaktı..
     
  6. sarkolata

    sarkolata zaa xD olduser rank8

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    8.592
    Beğenilen Mesajlar:
    69
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    İt Kopuk
    Şehir:
    Istanbul City
    scamming , bot , spam ,sro-db pt liderliği , gm'e hakaret/küfür . bunlardan uzak durursan bir şey olmaz
     
  7. hepimizin

    hepimizin Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Onlardan uazktım zaten... Peki Gm ile konussak Neden Banladıgını Ögrenebilrmyz.. Eger Önemsiz bişeyse Yani bot felan yoksa Tekrar Açtırabilrmyz Çarı??
     
  8. WildKing

    WildKing Buralıyım rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.810
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Tiger Mountain
    Evet arkadaş haklı olabilir eğer multi clientleysen ve hotanda düşük lvl charla item satıyorsan ban yemşindir dün gm notice attı çıkın yoksa banlarım diye çıkmamışınki ban yemşin
     
  9. hepimizin

    hepimizin Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Dün Değil 1 saat önce Ban YEdi.. Peki kardeş çarı Bir Şekilde Düzelttirebilrmyz ??
     
  10. WildKing

    WildKing Buralıyım rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.810
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Tiger Mountain
    Vallahi onu bilemeyecegim ama sanmıyorm
     
  11. Rochas

    Rochas Old School olduser rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2010
    Mesajlar:
    14.310
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Caspian
    benim char düzelmiyorsa bu imkansız :P
     
  12. hoLaaa

    hoLaaa Old School olduser rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.143
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Web Tasarım Ve Programlama
    Şehir:
    World
    Bence tam tersi adam hiçbirşey yapmadan ban yedim diyor sen kırmızı balonlara vurmuşsun doğal olarak vuranlar bot sayılır onun ki açılmazsa senin ki hiç açılmaz :mrgreen:
     
  13. MrSinner

    MrSinner Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    4 Nisan 2009
    Mesajlar:
    107
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci ^^
    Şehir:
    GokceAda İstanbul arası...
    dün gm noticeden charların takas yapılmasının illegal olduğunu söylüordu.eğer bahsettiğin WTT char takasıyla ilgiliyse yada gm öyle anladıysa ban yemiş olabilirsin
     
  14. hepimizin

    hepimizin Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    çar takasıyla alakası yok .. Tmm sorunu ,anladm.. Kuzenim Küfür Programıyla Wtt yapmaya calısmıs .. Ondan Yemiş Ban :SS
     
  15. Extrowe

    Extrowe   gamer rank8

    Kayıt:
    17 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.516
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Değişken
    Geçmiş olsun cool2: