1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

95 level görevi sorun ?


  1. CaSPerS

    CaSPerS Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Eylül 2010
    Mesajlar:
    276
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaşlar bu görevi yapıyordum ben fakat 10 dk hayatta durduktan sonra görevi verdim sonra sunset e gittim ve aşağıdaki görevler birsürü çıktı 95 lvl captain ve mavi zerk görevi için yani bunlardan hangisini seçicem

    ??


    [​IMG]
     
  2. Addicted

    Addicted Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    10.473
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Homeless
    Önce ilk görevi aldığın yerden bi görev daha alıcaksın sanırım
     
  3. CaSPerS

    CaSPerS Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Eylül 2010
    Mesajlar:
    276
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Görev 3 - Canavarların böğürme taşı ( bu cümleyi anlayamadım sözlükten baktım böyle bişi çıktı )

    Tekrar Witch ile konuşun ve o size yeni görevinizi vericek. Jangan cavede B2'de 7. ve üst odalardan birine gidin. ( 2. odadan ışınlanabilirsiniz. ) ve orda şu mob'lara atak yapın: Stone Ghost Tomb Ghost Tomb Spirit . Oradaki kestiğiniz ilk mobdan Beast's Bell denen itemin düşmesi gerek.
    Düşünce jangana gidin ve Jeonghye ile tanışın.( Jaeunsa'nın bitişiğinde görebilirsiniz. )



    bu görevdeyim şimdi inş 1 saate bitiririm ve sonunda zerkime ve yazıya kavuşurum...
     
  4. CaSPerS

    CaSPerS Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    1 Eylül 2010
    Mesajlar:
    276
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    emreural teşekkür ederim ayrıca sağol...