1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

2 Gündür deniyorum bir türlü giremiorum....!


  1. L4K4C1N

    L4K4C1N Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Evt arklar ZsZc Fire serverine 2 gundur deniorum bir türlü almior nedeni neden olabilir acaba deli olucam....
     
  2. L4K4C1N

    L4K4C1N Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Yok mu bi yardim edebilicek kafayi yicem 2 gundur yaa
     
  3. L4K4C1N

    L4K4C1N Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    ya birisi yardim etsin lütfen ya :S
     
  4. Jutenya

    Jutenya Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.228
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sabah 7 de dene girmezse data sil baştan yükle
     
  5. L4K4C1N

    L4K4C1N Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    data sil derken ?
     
  6. TheDeeP

    TheDeeP Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.122
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karacabey/Bursa
    Normal bişi oyun bugünlerde çok dolu.Ben şuanda 5 saattir deniyorum hala girmedi
     
  7. L4K4C1N

    L4K4C1N Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Böyle bisi olmaz ki ama yha :S pc sabaha kdr acik bekledi girsin die almamis .... su saat oldu girmemis hala :S
     
  8. Left Behind

    Left Behind Old School olduser rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.221
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Bursa


    belirli bi zamandan sonra connect duruyor.Sana sürekli deniyor gibi geliyor,15 dk da bir ben açıp kapatıyorum 1 saate alıyor. cool2:
     
  9. sarkolata

    sarkolata zaa xD olduser rank8

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    8.601
    Beğenilen Mesajlar:
    69
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    İt Kopuk
    Şehir:
    Istanbul City
    arkadaşlar saçmalamayın server dolu :lol:
     
  10. orhanow

    orhanow Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Haziran 2008
    Mesajlar:
    950
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    BurSa
    sw dolu yarın dahada dolu olur ama pazartesi girebilirsin. :twisted:
     
  11. TheSekiL

    TheSekiL Old School olduser rank8

    Kayıt:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Kocaeli üni. Muhasebe Ve Vergi Uygulamalari.
    Şehir:
    Kocaeli / KörfeZ.
    Acin 10-15 client dahada girmesse sansiniz yok demektir :)
     
  12. erimpower

    erimpower Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    66
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben 3 client denicem şimdi :D 1 saate alır pazar günü malum 2 ye kadar girdin girdin
     
  13. ANY

    ANY Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    51
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu server hep mi full yaaa :((
     
  14. melooo

    melooo Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    16 Ekim 2008
    Mesajlar:
    36
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Abartmayın ya.. Ben bugün 15 dakikada girdim saat 1 gibi oyundayken dc yedim az önce tekrar girdim 10-15 dakikalık bir denemenin ardından.