Icerige atla
Extraloob

yumurta eventi ? SS koydum

· 33 Yanıt · 3.2K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
M
#21
bana neden yumukta çıkmadı daha :):)
L
LeCHeRo ⭐ 18y
#22
aynen bende de 4 tane cıktı daha cıkmadı :S
M
#23
bana hiç çıkmadı yaw napcaz 😊
P
Pro ⭐ 18y
#24
35 oldum gene bişi cıkmadı bana siz mi ballısınız ben mi şanssızım 😄
Q
Quattro ⭐ 19y
#25
Yumurtanın üstüne gelince bir yazı yazıyordur mutlaka söylersen belki bi yardım olur..
G
garip_avci ⭐ 18y
#26
yumurtanın adı ney item olarak üstüne geldiğinde yazan?
P
Pro ⭐ 18y
#27
yumurtanın adı ney item olarak üstüne geldiğinde yazan?

Egg yazıo altında:
marvelous egg. Let's bring it to so-ok.

inş adam gibi bişi veriolardır.
L
#28
Kırdıran oldumu ben yeni girdim bu günkü patch ten sonrada bana da düşmeye başladı şu an 6 tane var ama daha gidip kırdırmadım ne düşüyor bu yumurtalardan tam olarak bilen yokmu eğer dress falan düşüyorsa bol bol 8 li party lere falan gireriz 😄
B
BigWarLike ⭐ 19y
#29
yaw sabah beri kasıyom moblardanmı çıkıyor yoksa başka bişeydenmi bi söyleyin :)

Usta Ptye gir aynı jewel box gibi çıkıyor tmm mı 😄
A
altanyunus OP ⭐ 19y
#30
😄 bi cacık cıktığı yok bilet verio sağ tıklıon piyasada bir icraat yok
heralde cekilişe kayıtlanıo biseyler 😄 ölme eşşeğim ölme
M
mustapphaa ⭐ 19y
#31
jewel box ile drop olma özelliği aynı tek farkı bunda ticket veriyo o tiketlarla yarışmaya katılıyorsunuz en çok toplayana sun 1.ye som 3. ye sos vereceklermiş
P
Pro ⭐ 18y
#32
jewel box ile drop olma özelliği aynı tek farkı bunda ticket veriyo o tiketlarla yarışmaya katılıyorsunuz en çok toplayana sun 1.ye som 3. ye sos vereceklermiş

saçma :?
1
1rockstar1 ⭐ 18y
#33
arkadaşlar egg leri kırdırdığınızda yeşil kartlardan çıkıyor ona sağ tıkladım cantada yer kaplamasın diye kasmaya gittim penonlardaydım 1 saat kadar bota bıraktım döndüğümde sos 57 garment chess düşmüş
ben anlamadım sos düsürme olasılığımı artıyo bu yeşil kartlarla yada sağ tıklayıp çekilişemi sadece katılıyoruz ?yada bu kartlar evente ticket kullanmadan kayıt mı saglıyor sadece?
yani bana düşen item yine benm kendi sansımmı (eğer öyleyse 54 lvl moblardan 57 lvl nasıl düşüyor
🙄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: