Icerige atla
Extraloob

Yüklemek için starta bastığımdaki hata!

· 6 Yanıt · 2.2K görüntüleme
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#1
Ekran kartını güncellemeyi dene. 😉
6 Yanıt
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#2
zaten güncel bi kaç hafta önce güncellemiştim..

yenisi varsa onu yükle.
olmazsa baştan indir. indirdiğin setup hasarlı olabilir.
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#3
Nvidia sitesinden indirmiştim zaten ordada böyle bir yazı var: NVIDIA GeForce FX 5500 175.16 Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time. :S

O zaman hatalı setup indirmişsin. Yeniden indirmeni tavsiye ederim.
T
TitusPullo ⭐ 19y
#4
ya suç birazda bu m.s'De. Nasıl bir hatadır bu ya. Biraz açıklama koyulur. Kapatılması gerekiyor diyo çat diye kapatıyor programı.
A
archer96 ⭐ 18y
#5
Çözüm:C sürücünde 2,5 - 3 gb alan aç ondan sonra yükle sonra sorun olmas eminim bendede oldu ilkten alan açtım çözüldü. ;)
S
Sniker ⭐ 19y
#6
Çözüm:C sürücünde 2,5 - 3 gb alan aç ondan sonra yükle sonra sorun olmas eminim bendede oldu ilkten alan açtım çözüldü. ;)

Kardeşim ÇOOOOOOOOOOKKK teşekkür ederim Allah razı olsun vallahide billlahide oldu yükleniyo.Çok teşekkür ederim.

VAyyy alemin cs cisi sro ya başlıyor ha kolay gelsin hangi server 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: