yöneticilerden biri bakarbilirmi =) çok önemli bir sorunum var ö.m. dan ulaşırsanız çok makbule geçer
yöneticilerden biri bakarbilirmi =)
· 9 Yanıt · 849 görüntüleme 0 okuyor
9 Yanıt
help ! 🙏
Ne ile ilgili 😆
çok önemli birşey ö.m. dan konuşalım orta yerde konuşulacak konu değil 😉
free ilgileniyorsun değil mi kuzum ^^
ilgilenmiyor malesef...
ilgilenmiyor malesef...
Gel yamacıma 🍿
ilgilenmiyor malesef...
Gel yamacıma 🍿
geldik ama 🍿
ilgilenmiyor malesef...
Gel yamacıma 🍿
geldik ama 🍿
Cevabın gönderildi 😗
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap