Askerlikte tertibin rütbe alması ile ortaya çıkan bir konuşma,
-Maho sen ne zamandan beri bana emir verir oldun?
"Ne zamandan beridir er'ler üslerine karşı durur oldular?"
-Ne iş rütbe mi aldın?
"Bu kolumdaki ne peki, babanın bıyığı mı?"
biggrint1 makara: 😆 😁
Yok Babanın Bıyığı
· 2 Yanıt · 1.9K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
Emret komutanım adlı bir dizide duymuştum. Komik bir söz gelmişti bana ki hala da öyle

Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş YapBenzer Konular
Yeni 1-99 Orta Emek Server 20.03.2021 Cumartesi Akşam Saat 21:00'da Açılıyor ! Simya Yok ! Kuşak Yok ! Kemer Yok ! Lycan Yok ! Evrim Yok ! LoboMt2 Yeni 1-99 Orta Emek Server 26 Eylül 2020 Cumartesi Günü 21:00'da Açılıyor. Simya Yok ! Kuşak Yok ! Lycan Yok ! Edit Yok ! TR Tipi DiabloMt2.com Yeni 1-99 Orta Emek Server. Simya yok ! Kuşak yok ! Lycan Yok ! Edit yok ! TR Tipi Avedon2 | 1-99 Orta Emek Yapısıyla 4 Mart 2022 Cuma Günü 21:00'da Açılıyor! Simya Yok! Kemer Yok ! Kuşak Yok ! Lycan Yok ! Azagai2 | 1-99 Yeni Orta Emek Server 6 Mayıs 2022 Cuma Günü 21:00'da Açılıyor! Simya Yok ! Kuşak Yok ! Lycan Yok ! Rebirth Yok ! Kalıcı Server