orda ne güzel piknik yapilir.Bi ara piknik yapmaya gidek.
Yiyorsa Geç Burdan :)
· 41 Yanıt · 4.1K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
iğrençççççççççççççç
Razz_
Razz_
S
SaIideJaraRufu
⭐ 19y
Hehe Geçilmez La Ordan Shocked
Hic Sevmem Böcükleri 😊
+1903
işim gücüm yok bakim geçebiliyom mu diye maceraya mı atcam kendimi peh Razz Mr. Green kahvekeyfi popcorn
😊 güzel ben geçerim ama araba ile eheheh =D
ben 1 saat burada kalsam gece psikolojim bozulur walla
B
BlackLighT
⭐ 19y
benim böcek fobim vardır sittin sene geçmem ordan Mr. Green
M
minotauros
⭐ 19y
aman allahım bunlar ne ya
ordan geçmeyi aklımdan bile geçirmem Mr. Green
B
beytobond4
⭐ 19y
bn geçerim
D
djfurkan2007
⭐ 18y
resimlerin yeri güsel ama kendileri ..................
öle biyerde işim olmaz zaten: P
H
HastaHerif123
⭐ 18y
geçerim diyenin alnını karışlarım 😜 😄
D
DeaThAnqeLo
⭐ 18y
ben geçerim 😄
midem kalktıı
🍿 Böcük Sevmem 😈
Bi geçmek lazım 😄
benzin döküp yakmak lazım orayı. 😳 şimdi benzinin litre fiyatıda 3 ytl. en iyisi gazete ile yakmak 😆
ehehehe 😁
Yemez. 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap