Icerige atla
Extraloob

Yılbaşında Napıyorsunuz

· 11 Yanıt · 1.1K görüntüleme
F
frityus OP ⭐ 17y
#1
Evet millet neler yapıyor yeni yıla girerken merak ettim
11 Yanıt
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#2
Parasızlıktan ptt gibi duruyor =/
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#3
Parasızlık + Finaller olduğu için ders çalışıcaz heralde oturup.
Special thx to Flexi
bluesman
bluesman ⭐ 17y
#4
Üniden arkadaşlarla rakı masası
Game Designer
#5
Eş dost homeland party
yes.
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#6
Tamda final haftası , vizelerde kötü daral:
Yaralı style
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#7
P-T-T
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#8
Askerlik...
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#9
Finallere calişacaz tabiki 😊
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#10
Bu mesaj Wicked rumuzlu uyeden alinti yapildi
Eş dost homeland party

Aynen bizimkide kalabalık bir homeparty olacak
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#11
biraz aile biraz arkadaşlarla vakit geçiricem, iki tarafta da biraz içerim.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: