Icerige atla
Extraloob

Yılbaşı menüm ^^

· 18 Replies · 1.5K views
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#1
Dün gece evde vermiş olduğumuz yılbaşı partisinden sonra Resimlerimi sizlerle paylaşayım dedim. 😊

Soframdan birkaç resim 😜

2ue6tn8.jpg

1z66s1g.jpg

14alklc.jpg

Ve Biram 🎅 😈

1z2ejps.jpg

2v0cpoz.jpg

Dün gece gerçekten çok ama çok eğlendim. Çok uzun bir yemek menümüz vardı bu gördükleriniz yemek kısmıBirde kopkteyl kısmı vardı 😜 😄

Çatladımyemekten.com 😜

PS: Eski fotolarımda benle dalga geçildiği için yeni fotolarım yok size 😜
Files (5)
18 Replies
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#2
ohannes Harika 😜
S
Seppuku ⭐ 18y
#3
Harika. 😄
S
SnowFlake ⭐ 18y
#4
Ben sana içme demedim mi tospacan 😜
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#5
Ben sana içme demedim mi tospacan :P

Valla içmedim yaa 😱 :? 😈 🎅
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#6
Dün gece alkol komasına girebilirdim bunu mu içtin sadece. :P

Viskinin resmini koymadım (:
Windy
Windy ⭐ 19y
#7
az içmişsin 😎 birde o biralı fotoğrafta dudakların kapalı gibi? değişik bir fantezimi 🎅
T
Truth ⭐ 18y
#8
Valla eğlenmişsin. 😄
O
Old School ⭐ 19y
#9
sofra güzel aynı eğlence benim içinde geçerliydi
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#10
Dün 2 tuborg bir vole çakmışım sonra sızıp kalmışım , sofra güzel herşey güzel fıçı güzel ^^ teşekkürler.
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#11
Valla ben gelsem o sofradan eser bırakmazdım soliyim:D hele o sarmalar löp löp yerdim valla
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#12
hobbaaaaa canımcım nereden geldi bu fotolar evdemiydiniz arkadaşta mı güzel masa olmuş tadından yenmez malum hepimizin böyle irili ufaklı masamız olmuş demek ki 😄

bende çok içtim ancak toparlanıyorum yaaaaa 😜
H
#13
ben dün 1 Bardak kırmızı şarap içmeye çalıştı bi yudum azıma aldıgımda dilim de bira gibi tat ama uyuştu dilim sonra içmedim zaten yaş 18- dedim bırakayım 5 KUTU kola içtim.3 Tabak Cerez Ve Serdar abimi cagırdım. gece 01.00 gibi yattık uykumuz gelmişti kolaların etkisiyle Dedi Metin2 ye gir bende bilmiyorum ama girdim eglendik içeridekiler şişeleri dibe vurmus bagırıyolardı xD
L
Lunacy ⭐ 18y
#14
Herşey çok güzel. EFES bir tane yetti mi?
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#15
Fıçı bira daha yeni bitti 😄 Birazdan viskiyle devam ediceğm 😄
T
TitusPullo ⭐ 19y
#16
hahaha şarapsız yılbaşı mı olur ya, birayı sabaha doğru içtim bende. Şarabı tam 12'de fondipledim ve mükemmel bir yıla başlangıç yaptım xP
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#17
Kralsın bro xD
T
TitusPullo ⭐ 19y
#18
Kralsın bro xD


Kralım tabi bro, yılbaşı gecelerinin kralı xP

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: