31k.
SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Bu mesaj NoMoreLove rumuzlu uyeden alinti yapildiBu mesaj Rebellen rumuzlu uyeden alinti yapildiBen bile 2. kez girsemiydim diye düşündüm baya bu parayı verene kadar ünime en az 25 hatta büyük ihtimal %50 alırdım burs. Geriye dönüş zor o yüzden.
Çünkü sen einstein'sın.
Burda demek istediğimi anlamayıp bu kadar aptalca mesaj atarak zekanı göstermiş oldun tebrik ediyorum 🙏 neutral1
Ben bile derken üni 3. sınıfta okumama rağmen geçen seneye kadar hala yeniden girmeyi düşünüyordum Selim ise daha üniye başlamamış cümlenin sonunda da geri dönüş zor demişim azıcık beyinini kullanmayı dene ordan sallamadan önce cicioe2 daral:
@NoMoreLove
3) Ayrıca tarım köy işleri okumuyorum ben elektronik oku 3. sınıf ol Türkiyenin en büyük 3 ünisinden birinde sonra gel beni tartacak seviyeye.

Bu mesaj Rebellen rumuzlu uyeden alinti yapildi@NoMoreLove
3) Ayrıca tarım köy işleri okumuyorum ben elektronik oku 3. sınıf ol Türkiyenin en büyük 3 ünisinden birinde sonra gel beni tartacak seviyeye.

NML'nin okulu ve bölümü senden daha iyi Rebel 😄 Ama ifşa etmiyim tabi

Bu mesaj Mr. Mojo Risin' rumuzlu uyeden alinti yapildiNML'nin okulu ve bölümü senden daha iyi Rebel 😄 Ama ifşa etmiyim tabi
asdfasdfasdf diyip geçerim işte buna :D
Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
Şu daha iyi olurdu. 😜
31k btw.
@Extrowe
Hedef şu anda İTÜ İşletme Mühendisliği (Türkçe). Daha iyisi hoş olurdu tabii ama buna da şükür. 3 ay daha kasıp olduğu kadar olmadığı kader diyeceğiz artık. 😜
Sınav geçmiş yıllardan çok farklıymış insanlardan duyduğum kadarıyla. Bu puanı geçen sene yapsak 55-60 bininci oluyormuşuz mesela...
Tebrik ederim seni de, umarım istediğin yeri kazanırsın.
@Mr. Mojo Risin'
Şimdi gördüm mesajını bro, 31k olduk, sıra önümüzdeki maçlarda. :)
Bu mesaj Mopneet rumuzlu uyeden alinti yapildi@Extrowe
Hedef şu anda İTÜ İşletme Mühendisliği (Türkçe). Daha iyisi hoş olurdu tabii ama buna da şükür. 3 ay daha kasıp olduğu kadar olmadığı kader diyeceğiz artık. 😜
Sınav geçmiş yıllardan çok farklıymış insanlardan duyduğum kadarıyla. Bu puanı geçen sene yapsak 55-60 bininci oluyormuşuz mesela...
Tebrik ederim seni de, umarım istediğin yeri kazanırsın.
@Mr. Mojo Risin'
Şimdi gördüm mesajını bro, 31k olduk, sıra önümüzdeki maçlarda. :)
Helal helal. ^^ Devam et aynı tempoyla, meyveni alırsın.
@Extrowe
Hedef şu anda İTÜ İşletme Mühendisliği (Türkçe). Daha iyisi hoş olurdu tabii ama buna da şükür. 3 ay daha kasıp olduğu kadar olmadığı kader diyeceğiz artık. 😜
Sınav geçmiş yıllardan çok farklıymış insanlardan duyduğum kadarıyla. Bu puanı geçen sene yapsak 55-60 bininci oluyormuşuz mesela...
Tebrik ederim seni de, umarım istediğin yeri kazanırsın.
@Mr. Mojo Risin'
Şimdi gördüm mesajını bro, 31k olduk, sıra önümüzdeki maçlarda. :)
Bu mesaj Rebellen rumuzlu uyeden alinti yapildiBu mesaj Mr. Mojo Risin' rumuzlu uyeden alinti yapildiNML'nin okulu ve bölümü senden daha iyi Rebel 😄 Ama ifşa etmiyim tabi
asdfasdfasdf diyip geçerim işte buna :D
Adam sabancıya en iyi 3 üniversiteden biri dedi ya.. D:
Utanmasa Türkiye'nin en iyi üniversitesi diyecek. 🙄

Log in to write a reply.
Log In