Icerige atla
Extraloob

Ygs sonuçlarını alalım.

· 38 Replies · 21K views · Page 2 / 2
Replies
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#21
31k.

SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#22
Bu mesaj Rebellen rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj NoMoreLove rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Rebellen rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ben bile 2. kez girsemiydim diye düşündüm baya bu parayı verene kadar ünime en az 25 hatta büyük ihtimal %50 alırdım burs. Geriye dönüş zor o yüzden.


Çünkü sen einstein'sın.


Burda demek istediğimi anlamayıp bu kadar aptalca mesaj atarak zekanı göstermiş oldun tebrik ediyorum 🙏 neutral1

Ben bile derken üni 3. sınıfta okumama rağmen geçen seneye kadar hala yeniden girmeyi düşünüyordum Selim ise daha üniye başlamamış cümlenin sonunda da geri dönüş zor demişim azıcık beyinini kullanmayı dene ordan sallamadan önce cicioe2 daral:


Burada yazdığım üç kelime ile zekamı nasıl ölçebildin?

Demek ki değil "en az 25 hatta büyük ihtimal %50 burs" %100 burs alırsın sen, üstüne de mezun olunca direk ordinaryus başlatırlar seni.

Aptalca mesaj görmek istiyorsan gir profilinden mesaj geçmişini oku.

3. Sınıfta okuyorsan ve yine girmek istiyorsan, zaten kendini belli ettin sen benim bir şey dememe gerek yok. %75 burs alsan sen aynı fiyata geliyor, kalkıp %25, %50 ile girsem mi diyorsun. %100 alacağını zaten düşünmüyorum.

Şimdi daha kendi geleceği için ilkokul düzeyindeki işlemin hesabını yapamayıp, okula tekrar girmeyi düşünen adamla ne tartışayım ki ben?

Bu kadar alınmanın nedeni ne, onu da bilmiyorum. Yaran varsa da, gocunma bu kadar. Özel mesajda "bro bro" çekip burada bu afra tafra nedir?

Şimdi kalkıp uzun ve mantık içermeyen bir yazı yazacaksın bana yine, cevap vermeyeceğim.

Spoiler
Sırf yetkisi var kullanıyor dedirtmemek için hiçbir şey yapmayacağım. ^^ Bana çok bulaşma.
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#23
@NoMoreLove
Beni altıntı yapıp bana bulaşma demek gibi bir lüks yok bi kere bu 1 🤝
2. Olarak gerçekten tebrik ettim yine biraz da türkçe kasman lazım zaten %100 alamayacağımı düşündüğüm için ve %50 almamın kurtarmadığı için girmedim sınava bişeyler düşünüyorsun kendi kafanda ama öyle bir heycan yapmışsın ki cümlenin devamını düşünmüyorsun.Birinin ne yazdığı nasıl düşündüğünü gösterir ve bu yazdıklarından düşünce derinliğinin çok sığ olduğunu görebiliyorum.
3) Ayrıca tarım köy işleri okumuyorum ben elektronik oku 3. sınıf ol Türkiyenin en büyük 3 ünisinden birinde sonra gel beni tartacak seviyeye.
4)İlk tanıştığı bir insana insan samimi olmak, kibarlıktan bro olarak hitap eder bunu bro çekmek olarak algılayacak kadar kalitesizsen zaten olay bitmiştir.
Ps:Cevap yazmıyorum demişsin, bence doğru karar daha da batmamak en iyisi 👍
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#24
Bu mesaj Rebellen rumuzlu uyeden alinti yapildi
@NoMoreLove

3) Ayrıca tarım köy işleri okumuyorum ben elektronik oku 3. sınıf ol Türkiyenin en büyük 3 ünisinden birinde sonra gel beni tartacak seviyeye.

Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#25
Bu mesaj NoMoreLove rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Rebellen rumuzlu uyeden alinti yapildi
@NoMoreLove

3) Ayrıca tarım köy işleri okumuyorum ben elektronik oku 3. sınıf ol Türkiyenin en büyük 3 ünisinden birinde sonra gel beni tartacak seviyeye.



M
#26
NML'nin okulu ve bölümü senden daha iyi Rebel 😄 Ama ifşa etmiyim tabi
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#27
Bu mesaj Mr. Mojo Risin' rumuzlu uyeden alinti yapildi
NML'nin okulu ve bölümü senden daha iyi Rebel 😄 Ama ifşa etmiyim tabi


asdfasdfasdf diyip geçerim işte buna 😄
M
#28
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#29
Bu mesaj Rebellen rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Mr. Mojo Risin' rumuzlu uyeden alinti yapildi
NML'nin okulu ve bölümü senden daha iyi Rebel 😄 Ama ifşa etmiyim tabi


asdfasdfasdf diyip geçerim işte buna :D


Adam sabancıya en iyi 3 üniversiteden biri dedi ya.. D:

Utanmasa Türkiye'nin en iyi üniversitesi diyecek. 🙄
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#30
Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi

Şu daha iyi olurdu. 😜



31k btw.
E
Extrowe ⭐ 16y
#31
Bu mesaj Mopneet rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi

Şu daha iyi olurdu. 😜



31k btw.

Hocam hedef ne bilmiyorum ama genede çok kötü gelmemiş sevindim adına.Benimde beklediğimden kötü geldi 10k altına çekmeye uğraşayacağım lysde bakalım ne olur ne biter bilmiyorum,umarım gönlüne göre bir yere girebilirsin.

Not:Sınav gerçekten çok değişikti son 3 hafta mata bakan arkadaşım 5k oldu 5yıldır düzenli çalışan okul 1.miz 40k oldu ben bile geçtim makara:
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#32
@Extrowe
Hedef şu anda İTÜ İşletme Mühendisliği (Türkçe). Daha iyisi hoş olurdu tabii ama buna da şükür. 3 ay daha kasıp olduğu kadar olmadığı kader diyeceğiz artık. 😜
Sınav geçmiş yıllardan çok farklıymış insanlardan duyduğum kadarıyla. Bu puanı geçen sene yapsak 55-60 bininci oluyormuşuz mesela...
Tebrik ederim seni de, umarım istediğin yeri kazanırsın.
@Mr. Mojo Risin'
Şimdi gördüm mesajını bro, 31k olduk, sıra önümüzdeki maçlarda. 😊
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#33
Bu mesaj Mopneet rumuzlu uyeden alinti yapildi
@Extrowe
Hedef şu anda İTÜ İşletme Mühendisliği (Türkçe). Daha iyisi hoş olurdu tabii ama buna da şükür. 3 ay daha kasıp olduğu kadar olmadığı kader diyeceğiz artık. 😜
Sınav geçmiş yıllardan çok farklıymış insanlardan duyduğum kadarıyla. Bu puanı geçen sene yapsak 55-60 bininci oluyormuşuz mesela...
Tebrik ederim seni de, umarım istediğin yeri kazanırsın.
@Mr. Mojo Risin'
Şimdi gördüm mesajını bro, 31k olduk, sıra önümüzdeki maçlarda. :)


Helal helal. ^^ Devam et aynı tempoyla, meyveni alırsın.
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#34
Bu mesaj NoMoreLove rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Mopneet rumuzlu uyeden alinti yapildi
@Extrowe
Hedef şu anda İTÜ İşletme Mühendisliği (Türkçe). Daha iyisi hoş olurdu tabii ama buna da şükür. 3 ay daha kasıp olduğu kadar olmadığı kader diyeceğiz artık. 😜
Sınav geçmiş yıllardan çok farklıymış insanlardan duyduğum kadarıyla. Bu puanı geçen sene yapsak 55-60 bininci oluyormuşuz mesela...
Tebrik ederim seni de, umarım istediğin yeri kazanırsın.
@Mr. Mojo Risin'
Şimdi gördüm mesajını bro, 31k olduk, sıra önümüzdeki maçlarda. :)


Helal helal. ^^ Devam et aynı tempoyla, meyveni alırsın.

Eyvallah bro. ❤️
E
Extrowe ⭐ 16y
#35
Bu mesaj Mopneet rumuzlu uyeden alinti yapildi
@Extrowe
Hedef şu anda İTÜ İşletme Mühendisliği (Türkçe). Daha iyisi hoş olurdu tabii ama buna da şükür. 3 ay daha kasıp olduğu kadar olmadığı kader diyeceğiz artık. 😜
Sınav geçmiş yıllardan çok farklıymış insanlardan duyduğum kadarıyla. Bu puanı geçen sene yapsak 55-60 bininci oluyormuşuz mesela...
Tebrik ederim seni de, umarım istediğin yeri kazanırsın.
@Mr. Mojo Risin'
Şimdi gördüm mesajını bro, 31k olduk, sıra önümüzdeki maçlarda. :)

😘
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#36
Bu mesaj NoMoreLove rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Rebellen rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Mr. Mojo Risin' rumuzlu uyeden alinti yapildi
NML'nin okulu ve bölümü senden daha iyi Rebel 😄 Ama ifşa etmiyim tabi


asdfasdfasdf diyip geçerim işte buna :D


Adam sabancıya en iyi 3 üniversiteden biri dedi ya.. D:

Utanmasa Türkiye'nin en iyi üniversitesi diyecek. 🙄


pray: 😴 makara:
S
seskes ⭐ 19y
#37
kardeşim iki dakika sus. niye kendini ufacık gösteriyorsun yakışıyor mu?
A
Avasin ⭐ 17y
#38
5 yıldan sonra tekrar sınava girmeyi düşündüm fakat vazgeçtim. Malum sıkıntılar var.

Seneye şu sınava bir daha girelim bakalım. Eski hız kalmamış ama bakalım artık. 25-30 k yapalım bir daha (:

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: