Icerige atla
Extraloob

Yepyeni bir IsroBot Crack ! DV3Bot - Download

· 155 Replies · 12K views · Page 4 / 8
Replies
L
LilBoosie ⭐ 18y
#61
Arkadaslar Kullanılması Bence Yasaklanmalı niye Denirse Bunu Kurdum Pcme Ve Virüs Cıkmaya Basladı :)

Bebeto, her açılan crack konusuna aynı şeyleri yazıyorsun.. Bıkmadın mı? Bir daha bu konu da spam yaparsan 1 ay banlanacaksın.

@ Beyzade,
Botunu sil, baştan indir aynı işlemleri yap oyuna gir, kredin gitmez. Eğer oyuna girmeyi başarıyorsanız, botuda çalıştırırsınız!


jason ya sroya bağlanıyo oyunada giriyo 😄 ama start hook bişe bişe dediğin zmn direk masaüstü
M
mcoktay16 ⭐ 18y
#62
Botun klasörünü istemio bnde ne yapcam
F
FreeDom ⭐ 18y
#63
Botun klasörünü istemio bnde ne yapcam

Aynen Bendede Bi Türlü Klasör İstemedi Gitti 😐
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#64
Arkadaslar Kullanılması Bence Yasaklanmalı niye Denirse Bunu Kurdum Pcme Ve Virüs Cıkmaya Basladı :)

Bebeto, her açılan crack konusuna aynı şeyleri yazıyorsun.. Bıkmadın mı? Bir daha bu konu da spam yaparsan 1 ay banlanacaksın.

@ Beyzade,
Botunu sil, baştan indir aynı işlemleri yap oyuna gir, kredin gitmez. Eğer oyuna girmeyi başarıyorsanız, botuda çalıştırırsınız!


jason ya sroya bağlanıyo oyunada giriyo 😄 ama start hook bişe bişe dediğin zmn direk masaüstü

Inventory'ni aç ve start hook de. 😊
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#65
Botun klasörünü istemio bnde ne yapcam

Aynen Bendede Bi Türlü Klasör İstemedi Gitti :|

Farklı Çalıştır diyip açın sorun düzelir.
F
FreeDom ⭐ 18y
#66
Botun klasörünü istemio bnde ne yapcam

Aynen Bendede Bi Türlü Klasör İstemedi Gitti :|

Farklı Çalıştır diyip açın sorun düzelir.

Farkli Calistir Dedigimde "First Connect Internet" Diye Hata Veriyor 😐
C
ChosenOne ⭐ 18y
#67
Jason sana söyleyecek söz bulamıyorum artık ya. 😄 Helal olsun sana! Sen bu sitenin hayat damarısın. ❤️ 😘 ❤️
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#68

Farkli Calistir Dedigimde First Connect Internet Diye Hata Veriyor :|

Vista mı kullanıyorsun?
M
mcoktay16 ⭐ 18y
#69
farklı çalıştırda bnde dll hatası verior.
M
mcoktay16 ⭐ 18y
#70
bn xp kullaniom
E
ExLo0 ⭐ 19y
#71
Preparing HOOKSERVER de kalıyo ve bişey açıldığı yok....
F
FreeDom ⭐ 18y
#72

Farkli Calistir Dedigimde First Connect Internet Diye Hata Veriyor :|

Vista mı kullanıyorsun?

Hayır
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#73
bn xp kullaniom

😐 NetFramework yükleyin.
L
LilBoosie ⭐ 18y
#74
jasoncum invertoryi aç sonra start de dediğinde ciddimiydin :S 😄
W
WildKing ⭐ 19y
#75
Paylasım icin tesekkurlerrrrrr
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#76
jasoncum invertoryi aç sonra start de dediğinde ciddimiydin :S :D

Sence? 😄
L
LilBoosie ⭐ 18y
#77
jasoncum invertoryi aç sonra start de dediğinde ciddimiydin :S :D

Sence? :D



bu konularda hassas olmalıyız 😈 😈 ciddi değilmisin 😄
W
WildKing ⭐ 19y
#78
Bende servera baglanmıyor :S preparing hookserver diyor 10 dk bekledım hala bırsey yok anlattıklarınıda dogru yaptım :S Sorun ne olabılir
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#79
Bende servera baglanmıyor :S preparing hookserver diyor 10 dk bekledım hala bırsey yok anlattıklarınıda dogru yaptım :S Sorun ne olabılir

Bir kaç kere kapat aç, bug var.
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#80
jasoncum invertoryi aç sonra start de dediğinde ciddimiydin :S :D

Sence? :D



bu konularda hassas olmalıyız 😈 😈 ciddi değilmisin :D

Ciddiyim. 😜

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: