iphone 5s birde jailbreak yukle.... "hani dersinya yemede yaninda yat" onun gibi olur iste
Yeni telefon alıcam.Önerileriniz ?
· 23 Yanıt · 7.6K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Türkiyeden alacaksanız S4 almanızı önermem çünkü S3'e göre bir esprisi yok. İşlemcisi aynı Türkiye pazarındaki. Fakat biraz beklerim derseniz Xperia Z2 yi beklemenizi öneririm. Çok sürmez çıkması yüksek ihtimal.
Temet Nosce
⭐ 17y
General Mobile'ın yeni çıkacak telefonu harika olacak. GM Elite. Fiyatı da diğer markalara göre çok iyi olacak 1200 TL. (Kura göre değişebilir)
Android sevmiyorsan Iphone 5-5S düşünebilirsin. Tabii ki üstüne 800-900 koymak şartıyla.
Android sevmiyorsan Iphone 5-5S düşünebilirsin. Tabii ki üstüne 800-900 koymak şartıyla.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap