Icerige atla
Extraloob

Yeni telefon alıcam.Önerileriniz ?

· 23 Yanıt · 7.6K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
J
j3ozo ⭐ 16y
#21
iphone 5s birde jailbreak yukle.... "hani dersinya yemede yaninda yat" onun gibi olur iste
Vanity
Vanity ⭐ 16y
#22
Türkiyeden alacaksanız S4 almanızı önermem çünkü S3'e göre bir esprisi yok. İşlemcisi aynı Türkiye pazarındaki. Fakat biraz beklerim derseniz Xperia Z2 yi beklemenizi öneririm. Çok sürmez çıkması yüksek ihtimal.
Temet Nosce
#23
General Mobile'ın yeni çıkacak telefonu harika olacak. GM Elite. Fiyatı da diğer markalara göre çok iyi olacak 1200 TL. (Kura göre değişebilir)

Android sevmiyorsan Iphone 5-5S düşünebilirsin. Tabii ki üstüne 800-900 koymak şartıyla.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: