Çok guzel olmuşşşş!!
Yeni Tasarım Sword (KaraKalem)
· 35 Yanıt · 6.0K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
off off inanılmaz bişeymiş ya bu mükemmel... 13dg yi sana çizdirirler bunu joymax ın sitesine verirsen 😄
[
[GM] Essence
⭐ 17y
Müthiş olmuş 😘
Kesinlikle göndermelisin.
[
[GM] Essence
⭐ 17y
Aslında bunu foruma vermiyecektin.
Senin yerine verenler olur filan :S
Senin yerine verenler olur filan :S
_
_MaGiCiNe_
⭐ 18y
kanka bayagı yeteneklisin bu konularda yaw cok super olmuş
kanka bayagı yeteneklisin bu konularda yaw cok super olmuş
saoL kanqaa 😁
mükemmel xD aga sen nesin ya!!!
insanım 😁
M
MeraclituS
⭐ 19y
OMG 😱 😱 😱 😱 😱 😱
Şu konuyu yukarı alalım gözümüz karakalem çalışması görsün ^^
baya yetenklisin bravo 👍 🍺
Gayet güzel ve hoş olmuş bencede arkadaşların dediği gibi yap joymax ´a gönder bunu 😊
Süper çizmişsin benimde sırf bunlarla dolu kara kalem defterim vardı (çizmeyeli uzun zaman oldu)
güzel olmuş..
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap