Icerige atla
Extraloob

Yeni Server Açsam mı?

· 9 Yanıt · 2.3K görüntüleme
sayong
sayong OP ⭐ 17y
#1
Beyler son zamanlarda acayip private server açmak istiyorum.Belki işsiz olmamdan kaynaklanıyor olabilir 😄
Eskilerdenim 120 gelince bırakmıştım.Hane oynamak istediğim server coin olmadan stone vs olmadan arenaydı yok uniq eventti vs olmadan biraz ecsro tadında bir şey.Tabi mesela 100 lv kadar millet lw aldıkça item oto gelir.sonrası için çıkarması gerekir.Silk satışlı düşünüyorum.Belki üç beş bişeyler kazanır sunucu parasını çıkartırım.Ancak mesela reverse itemini ve can potu itemini ben goldla alınabilir halde düşünüyorum.Bunun dışında aklımda bir kaç şey daha var sizce açmaya değer midir nisanda karar aldırıp ağustosta kısmetse asker olcam kalan sürede can sıkılması hane çünkü piyasada adam gibi bir sw de yok kimisi yardım vs ediyor kimisininde iyice para gözünü bürümüş +12 ler +15 ler havalarda uçuşuyor 😄
💀
9 Yanıt
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#2
Milletin eksiklerini yazarken senin düşüncen biraz ironi değil mi?
Askere gideceksen neden server açıyorsun?
sayong
sayong OP ⭐ 17y
#3
Ben onların eksiklerini görüp aslında oynamak istediğim bir sw oluşturmuş olcam gerçekten de normal bi oyuncu gibide oynayacam.Askere gitmeme 4 ay olduğu için bu zaman zarfında şimdiye kadar çok canım sıkıldı vakit geçirmek için.Tabi sunucudan elde edilen para süresini uzatmaya yeterse ben gitmeden de uzatırım. Şartlara ne gösterecek bilmiyorum belki geldikten sonra denerim böyle bir şey.
💀
Sparkle
Sparkle ⭐ 10y
#4
Bana kalırsa bu işlere hiç girişme derim,şu zamanda piyasa tamamen guildlerle dönüyor onun dışında emeğinin karşılığını alamazsın maalesef ,o yüzden hem askerliğine az kalmışken sinir küpüne dönmemek için hiç girişme derim.
sayong
sayong OP ⭐ 17y
#5
Haklısınız bugün o aklıma geldi bazı private serverlara girdiğimde bireysel oyuncu olarak direk 1-0 yenik başlıyoruz bu nedenle.Hatta bazı guildler server ı okadar etkiliyor ki ani oyuncu düşüşü sebebiyle kapanmasına bile neden olabiliyorlar.
💀
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#6
Haklısınız bugün o aklıma geldi bazı private serverlara girdiğimde bireysel oyuncu olarak direk 1-0 yenik başlıyoruz bu nedenle.Hatta bazı guildler server ı okadar etkiliyor ki ani oyuncu düşüşü sebebiyle kapanmasına bile neden olabiliyorlar.

Oyun açılmadan rüşvet alan guildler var,yüzsüz gibi mesaj atıyor adamlar.Bana ve guildime şu kadar şu kadar silk ver senin oyununa gelelim diye.Dürüst bir iş yapıyorsan pek bir etki yaratamıyorsun ne yazık ki,ama yardım etsen bile adamlar kale savaşında yenilince karşı guilde yardım var diye bırakıyorlar yine sonu hüsran oluyor.
Server açıp ilgilenmek çok çetrefilli.Vaktin,paran ve bilgin yoksa hiç bulaşma derim zaten askerlik varmış huzur dolu geçir son dönemlerini 🍺
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#7
Oyun açılmadan rüşvet alan guildler var,yüzsüz gibi mesaj atıyor adamlar.Bana ve guildime şu kadar şu kadar silk ver senin oyununa gelelim diye.Dürüst bir iş yapıyorsan pek bir etki yaratamıyorsun ne yazık ki,ama yardım etsen bile adamlar kale savaşında yenilince karşı guilde yardım var diye bırakıyorlar yine sonu hüsran oluyor.
Server açıp ilgilenmek çok çetrefilli.Vaktin,paran ve bilgin yoksa hiç bulaşma derim zaten askerlik varmış huzur dolu geçir son dönemlerini 🍺


Orbiti açmadık işte hacım, bütün guildler neredeyse sırf bedava donate için mesaj atıyor. Rezil hale gelmiş ortalık, yazık.
.
. ⭐ 10y
#8
Milletin eksiklerini yazarken senin düşüncen biraz ironi değil mi?
Askere gideceksen neden server açıyorsun?


Acikcasi konunun tamamini okumadan senden öğrendim askere gidecegini 😄 sorun çok isabetli olmuş 😄 server acma konusuna gelirsek suan aktif bi serverim var rüşvet vermeden oyuna başlayan guild yok . Şuan player sayım düşük buda yardım ve rüşvet vermedigimden ötürü . @sayong şunu bilmelisinki serverin guild geldsin istiyorsan ya rusvetini vereceksin yada az playerla yoluna devam edebileceğin kadar edeceksin. Yardım yapacam derken de SS lerin ortada gezmesin dikkat et . Yardim yapmayan server lar oldukca yardim yapan server lar ceplerini doldurmaya devam edecek.
sayong
sayong OP ⭐ 17y
#9
Bugüne kadar haksızlıktan çok çektim.Haksızlık kelimesinin içini en rahat yaşayanlar doldurur.Bundan sonrada elbette yaşayacağım her insan gibi. O yüzden belki açarım belki askerden önce belki sonra belki de hiç açmam.Benim için önemli olan kendimde severek oynayabileceğim güzel bir server.Şu kadar kişi gelmiş bu kadar kişi gelmiş açıkcası benim için çok önemli değil. 3 ay sonrasında giderler gelirlerden fazlaysa elbette kapanır.Tabi ortaya bir sermaye konuyor para konuyor bu da insanın böyle bir girişim yaparken düşünmesine sebep oluyor. Ayrıca ben şunada karşıyım server yeni açılıyor ve şu kadar para hediye bu kadar para hediye deniyor. Bence gelirler giderlerden fazlaysa oyuna para yatıran kişilere yatırdıkları para oranında paylarının dağıtımı yapılmalı sadece. Tabi burada gelen parayla nasıl yatırımlar yapıldığı ve değerlendirildiği önemli kanaatimce.
💀

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: