Icerige atla
Extraloob

Yeni Saatim

· 25 Yanıt · 2.7K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
K
Kai OP ⭐ 18y
#21
Saat kaç ? 😁 😁

Cok güzel saat güle güle kullan. 👍

😁 Teşekkürler
E
EmmaW ⭐ 19y
#22
sürekli digital değilde classic saat takanlar hiç zorluk çekmez bence sadece ince dakikalarda biraz zorluk çekersiniz ^^
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#23
Harika bir saat bende beğenmiştim bir tane atatürk'ün resmi vardı içinde 199 $ olduğunu duyunca pedere bile söyleyemedim.. Neymiş kayışı zırmış dış cephesi bilmem neymiş...
K
Kai OP ⭐ 18y
#24
Harika bir saat bende beğenmiştim bir tane atatürk'ün resmi vardı içinde 199 $ olduğunu duyunca pedere bile söyleyemedim.. Neymiş kayışı zırmış dış cephesi bilmem neymiş...

Evet,biraz pahalı oluyor.Ama bence paha biçilemez 😎

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: