Şu sitede harkesin nick'i değişecek bi Okan abi kalıcak diye düşünüyorum 😄
nick + avatar + imza asla değişmez bende 8)
Avatarındaki kimdir? :D
😁 ☕
Şu sitede harkesin nick'i değişecek bi Okan abi kalıcak diye düşünüyorum 😄
nick + avatar + imza asla değişmez bende 8)
Avatarındaki kimdir? :D
nick + avatar + imza asla değişmez bende 8)
Avatarındaki kimdir? :D
Xlaw alıntıları neden çarpıtıyosun. Ben Avatarında ki kimdir diye birşey sormadım ki extraloob'a.
Hancock ben nick değişimi olsun böyle yaptırıcam ehehee 😜
Şu sitede harkesin nick'i değişecek bi Okan abi kalıcak diye düşünüyorum 😄
nick + avatar + imza asla değişmez bende 8)
benim son nick değişimim 😆 ama pennywise nickime göre güzel bir imza ve avatar yaparsa tam olur 3 ü daha hiç değişmez 8)
benim son nick değişimim 😆 ama pennywise nickime göre güzel bir imza ve avatar yaparsa tam olur 3 ü daha hiç değişmez 8)
hancock filmi geçici birşey oldugu için eminim ki sıkılıcaksın 😊
ve max dayanma süreni 3-5 ay olarak tahmin ediyorum 😁
hayırlı olsun tabi gene de :=]
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !Log in to write a reply.
Log In