Icerige atla
Extraloob

Yeni Hamster Kafesim Habitrail Ovo

· 30 Yanıt · 3.4K görüntüleme
T
TorukMacto OP ⭐ 17y
#1
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.

Yorumlarınızı Bekliyorum 👍 İnşallah ilerde daha büyütücem kenarlarına parçalar takıcam
30 Yanıt
G
GreenPearL ⭐ 17y
#2
😱 Bu Ne la uzay istasyonu gibi 😎 Fiyatı Ne Kadar?
T
TorukMacto OP ⭐ 17y
#3
8O Bu Ne la uzay istasyonu gibi 😎 Fiyatı Ne Kadar?

zaten uzay istasyonu Ovo 200tl ye aldım pahalı.. Türkiyede çok yok
G
GreenPearL ⭐ 17y
#4
8O Bu Ne la uzay istasyonu gibi 😎 Fiyatı Ne Kadar?

zaten uzay istasyonu Ovo 200tl ye aldım pahalı.. Türkiyede çok yok

Peki hamster burda ne yapıyo yukarıya nasıl çıkıo biraz açıklar mısın?
M
MaRJiNaL ⭐ 19y
#5
8O Bu Ne la uzay istasyonu gibi 😎 Fiyatı Ne Kadar?

zaten uzay istasyonu Ovo 200tl ye aldım pahalı.. Türkiyede çok yok

Peki hamster burda ne yapıyo yukarıya nasıl çıkıo biraz açıklar mısın?

200tl filan olduna göre asansörü vardır onun bro 😜 😁
G
GreenPearL ⭐ 17y
#6
ahahahahahhaha öyleyse bende alam bi tane 😊 😎
T
TorukMacto OP ⭐ 17y
#7
boruların içi tırtıklı çıkabiliyolar ama istersen yatırabiliyosunda ben hafif yatırdım yavrular çıkamıyo büyükler çıkıyo - Resim Silinmiş.
C
#8
çok güzel bi düzenekmiş hayırlı olsun
T
TorukMacto OP ⭐ 17y
#9
çok güzel bi düzenekmiş hayırlı olsun


saol ama daha benimki hiç birşey adamlar birleştiriyo süper birşey yapıyolar
Q
Quattro ⭐ 19y
#10
Way be vala çok güzelmiş insanın hayvanlarna boyle masraf yapası kadar şeker bir şey yok tebrikler vala pray:
G
GreenPearL ⭐ 17y
#11
Baktım Fiyatına Hatta bundan güzelleri var eğlence parkı gibi 250tl bu arkadaşınki 150tl falan.
T
TorukMacto OP ⭐ 17y
#12
türkiyede pahalı evet habitrail yaz bakalım süperleri var benimki daha güzel bu arada veteriner olmak istiyorum hayvanları çok seviyorum kendim için para çok az biriktiriyorum hayvanlar için daha fazla ( kusura bakmayın bi program açık harflerı büyük yazamıyorum türkiye yazarken büyük yazacaktım )
A
Absence ⭐ 19y
#13


WTF 😱
T
TorukMacto OP ⭐ 17y
#14
en görünüş öyle adam 3 kafes almış gerisi full boru kötü bence görünüş güzel duruyo
M
MaRJiNaL ⭐ 19y
#15
hemstr kaybolur onun içinde labirent gibi 😜
B
Brown ⭐ 18y
#16
8O Bu Ne la uzay istasyonu gibi 😎 Fiyatı Ne Kadar?

zaten uzay istasyonu Ovo 200tl ye aldım pahalı.. Türkiyede çok yok

Peki hamster burda ne yapıyo yukarıya nasıl çıkıo biraz açıklar mısın?

Onlar için cıkmak bşiy değil benim bi tane vardı Gonzales kafesin en tepesine çıkıyordu tek eliyle sallanıyordu 😁
B
Brown ⭐ 18y
#17


WTF 8O

bunlar puzzle gibi sanırsam ^^
G
GreenPearL ⭐ 17y
#18


WTF 8O

acaba fiyatı ne kadardır ya :D
C
CaLione. ⭐ 16y
#19
Cok guzeL mıs 🍺
T
TorukMacto OP ⭐ 17y
#20
Cok guzeL mıs 🍺


saol

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: