- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Yorumlarınızı Bekliyorum 👍 İnşallah ilerde daha büyütücem kenarlarına parçalar takıcam
Yeni Hamster Kafesim Habitrail Ovo
· 30 Yanıt · 3.4K görüntüleme 0 okuyor
30 Yanıt
G
GreenPearL
⭐ 17y
😱 Bu Ne la uzay istasyonu gibi 😎 Fiyatı Ne Kadar?
8O Bu Ne la uzay istasyonu gibi 😎 Fiyatı Ne Kadar?
zaten uzay istasyonu Ovo 200tl ye aldım pahalı.. Türkiyede çok yok
G
GreenPearL
⭐ 17y
8O Bu Ne la uzay istasyonu gibi 😎 Fiyatı Ne Kadar?
zaten uzay istasyonu Ovo 200tl ye aldım pahalı.. Türkiyede çok yok
Peki hamster burda ne yapıyo yukarıya nasıl çıkıo biraz açıklar mısın?
8O Bu Ne la uzay istasyonu gibi 😎 Fiyatı Ne Kadar?
zaten uzay istasyonu Ovo 200tl ye aldım pahalı.. Türkiyede çok yok
Peki hamster burda ne yapıyo yukarıya nasıl çıkıo biraz açıklar mısın?
200tl filan olduna göre asansörü vardır onun bro 😜 😁
G
GreenPearL
⭐ 17y
ahahahahahhaha öyleyse bende alam bi tane 😊 😎
boruların içi tırtıklı çıkabiliyolar ama istersen yatırabiliyosunda ben hafif yatırdım yavrular çıkamıyo büyükler çıkıyo - Resim Silinmiş.
C
CheckPoint_
⭐ 17y
çok güzel bi düzenekmiş hayırlı olsun
çok güzel bi düzenekmiş hayırlı olsun
saol ama daha benimki hiç birşey adamlar birleştiriyo süper birşey yapıyolar
Way be vala çok güzelmiş insanın hayvanlarna boyle masraf yapası kadar şeker bir şey yok tebrikler vala pray:
G
GreenPearL
⭐ 17y
Baktım Fiyatına Hatta bundan güzelleri var eğlence parkı gibi 250tl bu arkadaşınki 150tl falan.
türkiyede pahalı evet habitrail yaz bakalım süperleri var benimki daha güzel bu arada veteriner olmak istiyorum hayvanları çok seviyorum kendim için para çok az biriktiriyorum hayvanlar için daha fazla ( kusura bakmayın bi program açık harflerı büyük yazamıyorum türkiye yazarken büyük yazacaktım )

WTF 😱
en görünüş öyle adam 3 kafes almış gerisi full boru kötü bence görünüş güzel duruyo
hemstr kaybolur onun içinde labirent gibi 😜
8O Bu Ne la uzay istasyonu gibi 😎 Fiyatı Ne Kadar?
zaten uzay istasyonu Ovo 200tl ye aldım pahalı.. Türkiyede çok yok
Peki hamster burda ne yapıyo yukarıya nasıl çıkıo biraz açıklar mısın?
Onlar için cıkmak bşiy değil benim bi tane vardı Gonzales kafesin en tepesine çıkıyordu tek eliyle sallanıyordu 😁
WTF 8O
bunlar puzzle gibi sanırsam ^^
G
GreenPearL
⭐ 17y
WTF 8O
acaba fiyatı ne kadardır ya :D
Cok guzeL mıs 🍺
Cok guzeL mıs 🍺
saol
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap