Icerige atla
Extraloob

yenı guild kuralım ismını sız belırleyın ...

· 15 Replies · 2.3K views
L
Lord_Rings OP ⭐ 19y
#1
yenı server kuralım sadece extraloob dan katılımcılar olucak.. eğer başka guild kurmak ısteyn varsa unıon yaparız guild ısmıın sız belırleyın ve katılımcılar varsa buraya mesaj atın.
guild masrafları benden unıonların masraflarını da ben cekıyorum yoğun talep olursa açarım bu arada herculeste 77 lvl arkadaşın çarını ben kullanıcam..
15 Replies
W
#2
kurmayın gelin wild_hogs a Very Happy
P
Presence ⭐ 19y
#3
yeni server nasıl kurmayı planlıyon gm felanmısın
P
Presence ⭐ 19y
#4
sen anca beleşe oturursun 77 lwlı kendin yap bakem
B
#5

yenı server kuralım sadece extraloob dan katılımcılar olucak.. eğer başka guild kurmak ısteyn varsa unıon yaparız guild ısmıın sız belırleyın ve katılımcılar varsa buraya mesaj atın.
guild masrafları benden unıonların masraflarını da ben cekıyorum yoğun talep olursa açarım bu arada herculeste 77 lvl arkadaşın çarını ben kullanıcam..

oooo batu herculesemi geldin takılırz birlikte ama guild kurarsan gelemem BALYOZ (hakan abim) hangi guilddeyse bende orda olcam bu saatten sonra..
W
#6

yenı server kuralım sadece extraloob dan katılımcılar olucak.. eğer başka guild kurmak ısteyn varsa unıon yaparız guild ısmıın sız belırleyın ve katılımcılar varsa buraya mesaj atın.
guild masrafları benden unıonların masraflarını da ben cekıyorum yoğun talep olursa açarım bu arada herculeste 77 lvl arkadaşın çarını ben kullanıcam..



BigBoss sen misin !!! Yoksa Rolling Eyes
L
Lord_Rings OP ⭐ 19y
#7
orda hatalı yazım olmuş kusura bakmayın baho1992 herseye atlama arkadaşa onun karşılığında zeusta 70 lvl adam takas ettım gel senle kapışalım
zuahha extraokk
L
Lord_Rings OP ⭐ 19y
#8
ayrıyetten nerde str orda ben:DDD extraokk
P
Presence ⭐ 19y
#9
puhahhaha 70 lwlsa kapışalım ne zevk alıosanız hazır hemen 70 lwlı almayı
L
Lord_Rings OP ⭐ 19y
#10
puhahha extraokk
B
#11


yenı server kuralım sadece extraloob dan katılımcılar olucak.. eğer başka guild kurmak ısteyn varsa unıon yaparız guild ısmıın sız belırleyın ve katılımcılar varsa buraya mesaj atın.
guild masrafları benden unıonların masraflarını da ben cekıyorum yoğun talep olursa açarım bu arada herculeste 77 lvl arkadaşın çarını ben kullanıcam..



BigBoss sen misin !!! Yoksa Rolling Eyes


yok bu BigBoss değil okuldan arkadasım buda batu Very Happy
W
#12
hehehehhe
L
Lord_Rings OP ⭐ 19y
#13
abi bigboss kım yav onla tanıştırın benı nereye gıtsem hep bıgboss senmısın dıyorlar Very Happy extraokk
B
#14

abi bigboss kım yav onla tanıştırın benı nereye gıtsem hep bıgboss senmısın dıyorlar Very Happy extraokk

onunda adı batu ama sen int spear bigboss str glavie Mr. Green nese bigboss u tanısan gercekten cok seversin cok ii insan ama oyunu bıraktı herhalde o (öle duydum)
L
Lord_Rings OP ⭐ 19y
#15
ne kuur geveze adamlar var yav Mr. Green

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: