yenı server kuralım sadece extraloob dan katılımcılar olucak.. eğer başka guild kurmak ısteyn varsa unıon yaparız guild ısmıın sız belırleyın ve katılımcılar varsa buraya mesaj atın.
guild masrafları benden unıonların masraflarını da ben cekıyorum yoğun talep olursa açarım bu arada herculeste 77 lvl arkadaşın çarını ben kullanıcam..
yenı guild kuralım ismını sız belırleyın ...
· 15 Yanıt · 2.3K görüntüleme 0 okuyor
15 Yanıt
W
WaRioR_BLaDe
⭐ 19y
kurmayın gelin wild_hogs a Very Happy
yeni server nasıl kurmayı planlıyon gm felanmısın
sen anca beleşe oturursun 77 lwlı kendin yap bakem
B
BlackMarshall
⭐ 19y
yenı server kuralım sadece extraloob dan katılımcılar olucak.. eğer başka guild kurmak ısteyn varsa unıon yaparız guild ısmıın sız belırleyın ve katılımcılar varsa buraya mesaj atın.
guild masrafları benden unıonların masraflarını da ben cekıyorum yoğun talep olursa açarım bu arada herculeste 77 lvl arkadaşın çarını ben kullanıcam..
oooo batu herculesemi geldin takılırz birlikte ama guild kurarsan gelemem BALYOZ (hakan abim) hangi guilddeyse bende orda olcam bu saatten sonra..
W
WaRioR_BLaDe
⭐ 19y
yenı server kuralım sadece extraloob dan katılımcılar olucak.. eğer başka guild kurmak ısteyn varsa unıon yaparız guild ısmıın sız belırleyın ve katılımcılar varsa buraya mesaj atın.
guild masrafları benden unıonların masraflarını da ben cekıyorum yoğun talep olursa açarım bu arada herculeste 77 lvl arkadaşın çarını ben kullanıcam..
BigBoss sen misin !!! Yoksa Rolling Eyes
orda hatalı yazım olmuş kusura bakmayın baho1992 herseye atlama arkadaşa onun karşılığında zeusta 70 lvl adam takas ettım gel senle kapışalım
zuahha extraokk
zuahha extraokk
ayrıyetten nerde str orda ben:DDD extraokk
puhahhaha 70 lwlsa kapışalım ne zevk alıosanız hazır hemen 70 lwlı almayı
puhahha extraokk
B
BlackMarshall
⭐ 19y
yenı server kuralım sadece extraloob dan katılımcılar olucak.. eğer başka guild kurmak ısteyn varsa unıon yaparız guild ısmıın sız belırleyın ve katılımcılar varsa buraya mesaj atın.
guild masrafları benden unıonların masraflarını da ben cekıyorum yoğun talep olursa açarım bu arada herculeste 77 lvl arkadaşın çarını ben kullanıcam..
BigBoss sen misin !!! Yoksa Rolling Eyes
yok bu BigBoss değil okuldan arkadasım buda batu Very Happy
W
WaRioR_BLaDe
⭐ 19y
hehehehhe
abi bigboss kım yav onla tanıştırın benı nereye gıtsem hep bıgboss senmısın dıyorlar Very Happy extraokk
B
BlackMarshall
⭐ 19y
abi bigboss kım yav onla tanıştırın benı nereye gıtsem hep bıgboss senmısın dıyorlar Very Happy extraokk
onunda adı batu ama sen int spear bigboss str glavie Mr. Green nese bigboss u tanısan gercekten cok seversin cok ii insan ama oyunu bıraktı herhalde o (öle duydum)
ne kuur geveze adamlar var yav Mr. Green
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap