Paylaşım için çok teşekkürler...
Yeni Gelicek (+) Görüntüleri
· 29 Yanıt · 2.6K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
sun+10 u dusunemıom artık nası parlat 😄 gece klubu gbı olcak btn server:D parlak parlak 😄
benim serverim xian +13 var ve bunlar saten suan olan + renkleri +7 ve +8 saten aynı renk parlıyordu bana bu renkler cok sacma geldi acıkcası 😄
yani anlatmak istedim aynı renkler bunlar genede paylaşım icin tşk
Eline sağlık ama bunlar yayınlanalı aylar olmuştu yinede sağol...
+10 en güzeli
+6 ve +7 güzelmiş dur bakalım bu joymax daha neler çıkaracak başımıza saygılarımla...
Bence joymax parlama şekillerini biraz daha görkemli şekilde yapabilirdi paylaşım için saol
S
SuperStarDeejay
⭐ 19y
Çok güsel bi Paylaşım Eline Sağlık..+10 Max mı olcak yani ❓
Pacific Nick : _Gilgamesh_ +13 vardı blade...!
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap