Icerige atla
Extraloob

^^Yeni Char'ım^^

· 27 Yanıt · 3.0K görüntüleme
P
PowerInMe OP ⭐ 17y
#1
- Resim Silinmiş.
Venicedeki Yeni charım arkadaşlar charım suan soyuk:D venicede olan varsa yardım bekliyorum:D
Birde Venüsde 82 lvl bow charımı satıyorum Fire 80 de pacheon 80 de görüşmek isteyen varsa Konu Altına Yazsın İyi Forumlar
^^ExL^^ 🍺
27 Yanıt
C
chipshajen ⭐ 17y
#2
hayırlı olsun 😄
P
PowerInMe OP ⭐ 17y
#3
hayırlı olsun :D

Saol Kardeşim Ya Benim Sana Sorcak Sorularım Varda Nerden Soracağım Onu Düşüüyorum:D
C
chipshajen ⭐ 17y
#4
exl pm 😊
P
PowerInMe OP ⭐ 17y
#5
Tamam Attım:D
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#6
ben senin charın varmı yokmu anlamadım bu 1
ikincisi hangisi senin charın
3uncusu burası char satış alanı değil screen shoot uzerınden farklı konular işlemeyelim

kilitlenmeli kanımca.

Agresif bakma olaya bro kilitlenmelik bir konu yok adam çarını koyarken hatırlatma gibi bişey yapmış , çarı sağdaki galiba. 😜
I
Inception ⭐ 18y
#7
ben senin charın varmı yokmu anlamadım bu 1
ikincisi hangisi senin charın
3uncusu burası char satış alanı değil screen shoot uzerınden farklı konular işlemeyelim

kilitlenmeli kanımca.

Agresif bakma olaya bro kilitlenmelik bir konu yok adam çarını koyarken hatırlatma gibi bişey yapmış , çarı sağdaki galiba. :P

varmısın iddaa'ya bence soldaki 😜
C
chipshajen ⭐ 17y
#8
ben senin charın varmı yokmu anlamadım bu 1
ikincisi hangisi senin charın
3uncusu burası char satış alanı değil screen shoot uzerınden farklı konular işlemeyelim

kilitlenmeli kanımca.

Agresif bakma olaya bro kilitlenmelik bir konu yok adam çarını koyarken hatırlatma gibi bişey yapmış , çarı sağdaki galiba. :P

varmısın iddaa'ya bence soldaki :P


varım sağdaki , çünkü guild yazısı turuncu gibi olurdu char onun olsa idi 😊
C
chipshajen ⭐ 17y
#9
yani " Azoo " bence charı 😊
F
ferosero ⭐ 17y
#10
Sağdaki diyorum soldaki diyenlerede http://www.nolur.com diyorum ^^
S
Shakiro6 ⭐ 17y
#11
azoo yeşil le yazıo nası sro oyuncususunuz siz 😊
P
PowerInMe OP ⭐ 17y
#12
ben senin charın varmı yokmu anlamadım bu 1
ikincisi hangisi senin charın
3uncusu burası char satış alanı değil screen shoot uzerınden farklı konular işlemeyelim

kilitlenmeli kanımca.

Bu Kadar Sert Cıkmanı Anlayamadım
P
PowerInMe OP ⭐ 17y
#13
ben senin charın varmı yokmu anlamadım bu 1
ikincisi hangisi senin charın
3uncusu burası char satış alanı değil screen shoot uzerınden farklı konular işlemeyelim

kilitlenmeli kanımca.

Agresif bakma olaya bro kilitlenmelik bir konu yok adam çarını koyarken hatırlatma gibi bişey yapmış , çarı sağdaki galiba. :P

varmısın iddaa'ya bence soldaki :P

Soldaki:DKazandın:D
C
chipshajen ⭐ 17y
#14
soldakimi? looo ne solu :D:D sağdaki 😄 şaka yapma 😄 ismi ne charın 😄 Azoo değilmi senin charın ? 😄
P
PowerInMe OP ⭐ 17y
#15
soldakimi? looo ne solu :D:D sağdaki 😄 şaka yapma 😄 ismi ne charın 😄 Azoo değilmi senin charın ? :D

Adam Nasıl Çaktı Ama:D evet bro sağdaki Hemende Cevap yazıyo:D 🤤
S
Shakiro6 ⭐ 17y
#16

Venicedeki Yeni charım arkadaşlar charım suan soyuk:D venicede olan varsa yardım bekliyorum:D
Birde Venüsde 82 lvl bow charımı satıyorum Fire 80 de pacheon 80 de görüşmek isteyen varsa Konu Altına Yazsın İyi Forumlar
^^ExL^^ 🍺


hersey ii guzelde ii forumlar ne hacı 😄
P
PowerInMe OP ⭐ 17y
#17

Venicedeki Yeni charım arkadaşlar charım suan soyuk:D venicede olan varsa yardım bekliyorum:D
Birde Venüsde 82 lvl bow charımı satıyorum Fire 80 de pacheon 80 de görüşmek isteyen varsa Konu Altına Yazsın İyi Forumlar
^^ExL^^ 🍺


hersey ii guzelde ii forumlar ne hacı :D

İyi Eylenceler Manasında:D
I
Inception ⭐ 18y
#18
Soldaki:DKazandın:D

şaka olsun diye söyledim zaten 😗 maksat ortam gevşesin relax olsun 🕵️

Ps: Sanırım etkilide oldu xD
P
PowerInMe OP ⭐ 17y
#19
Soldaki:DKazandın:D

şaka olsun diye söyledim zaten 😗 maksat ortam gevşesin relax olsun 🕵️

Ps: Sanırım etkilide oldu xD

Ortak kızıştı bi ara idda yeri sandım:D
C
chipshajen ⭐ 17y
#20
Soldaki:DKazandın:D

şaka olsun diye söyledim zaten 😗 maksat ortam gevşesin relax olsun 🕵️

Ps: Sanırım etkilide oldu xD

😆 😆 💃 😁 😘 🤘 😈

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: