Icerige atla
Extraloob

Yeni Call of Duty'yi Sledgehammer yapacak

· 5 Yanıt · 1.2K görüntüleme
R
Rede OP ⭐ 15y
#1


Activision'ın içerisinden türeyen Sledgehammer stüdyosu yeni Call of Duty oyununun yapımını üzerine aldığını belirtti.

şu sıralar işe alım konusu ile igilenen Sledgehammer, öncelikle idari işler konumuna birisini arıyor. İlanda "Sledgehammer stüdyosunu çekip çevirebilecek ve yeni Call of Duty oyununun geliştirme işlemini idare edebilecek birisini arıyoruz" diyen stüdyonun yeni Call of Duty oyununu yapacağı geçen sene kulaktan kulağa dolaşırken o sırada oyunun adının CoD olmayacağı söyleniyordu.



Dedikoduya göre sıradaki oyun uzayda geçecek.

Geçen senenin oyununu Treyarch yapmıştı. Activision ise daha öncesinden, Infinity Ward'ın da yeni bir CoD oyunu üzerinde çalıştığını belirtmişti.

Uzayda mı geçecek yok artık 😱
Aslında düşündümde iyi olur biraz değişiklik. 🤔
5 Yanıt
U
Uprising ⭐ 19y
#2
Woho merakla bekliyorum çıktığı gün alacağım. 😎
T
TheSekiL ⭐ 18y
#3
Uzaydami ❓ Ops'u bitireli baya oldu sirada bu var ama uzayda biraz saçma olcak gibi duruyo... daral:
L
Lemus ⭐ 18y
#4
Star Wars'dır o .. XD
U
Uprising ⭐ 19y
#5
Lost planet 2 deki gibi olsa uzay, baya güzel yapmışlar; hele bir de d11 oynayınca uff bayıla bayıla bitirdim oyunu. 🤤

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: