aslında öylesine bu nicki açmıştım
yeni imzam ve avatarım...
Yeni çalışma
· 4 Replies · 1.8K views 0 reading
4 Replies
Güzel olmuş çalıştıkça daha güzel imza-avatar'lar çıkartabileceğine eminim 😘
teşşekkür ederim avatarı otuturamadım tam olarak uğraşacam tam anlamıyla bi ara...
imza ve avatara stroke çek daha şık duruyor 😉 Kalın olmasın "1" değeri uygundur 🤝
Log in to write a reply.
Log In