mükemmel bir sistem olmuş.
ama o ekran kartını ben alma derim.
onun yerine HD 4850 alırsan hem 400 USd kar etmiş olursun hemde Hd 4870 den pek bir farkı yok 4850 nin.
Bende böyle bir sistem toplamayi düşünüyorum.
Ama martı bekliyorum. Atom işlemciler çıkınca fiyatlarin düşecegine dair bir tiyo aldim da xD
Yeni Bir PC Alacağım Fikir/Önerileriniz !
· 37 Replies · 1.8K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
Toplama olduğu için bu kadar pahalıya denk geliyor .Bütün olarak böyle bir pc olsa biraz daha ucuza gelirdi sanırsam.
bir pc için 3 milyar cok fazla bence ben 4 sene önce 900 dolar a almıştım pcyi şimdi 400e zor satarım ram filan yenilemesem alıcı bulamaz 😄
3 milyara pcye gömülmektense gezip tozmak bana daha makul gelior tabi sen bilirsin (:
3 milyara pcye gömülmektense gezip tozmak bana daha makul gelior tabi sen bilirsin (:
bir pc için 3 milyar cok fazla bence ben 4 sene önce 900 dolar a almıştım pcyi şimdi 400e zor satarım ram filan yenilemesem alıcı bulamaz 😄
3 milyara pcye gömülmektense gezip tozmak bana daha makul gelior tabi sen bilirsin (:
bence gereksiz bir yorum yapmışsın paran var ferrari almayacaksın doğan ile gezeceksin öyle mi 😈 😁
bir pc için 3 milyar cok fazla bence ben 4 sene önce 900 dolar a almıştım pcyi şimdi 400e zor satarım ram filan yenilemesem alıcı bulamaz 😄
3 milyara pcye gömülmektense gezip tozmak bana daha makul gelior tabi sen bilirsin (:
bence gereksiz bir yorum yapmışsın paran var ferrari almayacaksın doğan ile gezeceksin öyle mi 😈 😁
o kadarda değil yani 😁
bnm pc 1gb ram 512 mb ekran kartı 80gb harddisk sroyu teklemeden çalıştıro ya işte o bana yeter 😁 😁
Parayı verdikten sonra "ah ah bu bilgisayara 3 milyar mı verdim ben" diye bir kez bile düşünüceksen hiç alma zaten .
Bilgisayarın yaşam tarzındır. (Özlü söz xD 😁)
Bilgisayarın yaşam tarzındır. (Özlü söz xD 😁)
Bilgisayarın yaşam tarzındır. (Özlü söz xD mrgreen)
bnm için değil.. 🤔
Bilgisayar mükemmel ama bence ati alma nvidia al ati ekran kartı olan pc lerde hep sro atma sorunu yaşadım nvidia forewer
Bilgisayar mükemmel ama bence ati alma nvidia al ati ekran kartı olan pc lerde hep sro atma sorunu yaşadım nvidia forewer
🙄 🙄 😱 😱 😱 :? :? :?
1 milyon $`ı olup 4 ekran karı SLI ve quad core`u ile yapılabilecek en iyi sistemi almayacak biri var mı? 😄
1 milyon $`ı olup 4 ekran karı SLI ve quad core`u ile yapılabilecek en iyi sistemi almayacak biri var mı? :D
Sli Vs Crossfire karşılaştırma videosunu izledikten sonra ben 😜
240 ytl ye ben kendım yapmıştım bu yazın 😁 😈
Asus p4m90-mx -- mboard
P4 2.8 GHz işlemci
nV GeForce 7100 GS 512 Mb
1 GB DDR2
😁 Bu sene Lise-3 olduğum için fazla kasmadım parayı 😁 Malum ÖSS var ve ondan sonrada Üniversite hayatı.
Eğer 3.000 YTL varsa mutlaka 4 GB Ram ve Hd serisinden bir ekran kartı almalısın 👍 Vista kurmayıda unut.. XP 4ever 🤘
Dünya'nın en cimri insanı 😁
Asus p4m90-mx -- mboard
P4 2.8 GHz işlemci
nV GeForce 7100 GS 512 Mb
1 GB DDR2
😁 Bu sene Lise-3 olduğum için fazla kasmadım parayı 😁 Malum ÖSS var ve ondan sonrada Üniversite hayatı.
Eğer 3.000 YTL varsa mutlaka 4 GB Ram ve Hd serisinden bir ekran kartı almalısın 👍 Vista kurmayıda unut.. XP 4ever 🤘
1 milyon $`ı olup 4 ekran karı SLI ve quad core`u ile yapılabilecek en iyi sistemi almayacak biri var mı? :D
Dünya'nın en cimri insanı 😁
1 milyon $`ı olup 4 ekran kartı SLI ve quad core`u ile yapılabilecek en iyi sistemi almayacak biri var mı? :D
Dünya'nın en cimri insanı 😁
Evet doğru, 10 tane 4 ekran kartlı SLI ve quad corelu PC almak lazım. 😁
xp kullan derim hele çoğu insan gibi sro koliksen su soğutmalı kasa cuk oturur ::D ekrankartı asusda iyi ama aklın geforceda kalmışsa geforce al yinede karar senin
DÜn Siparişi Verdim Engeç 5 İş Günü İçerisinde Getireceklermiş 😊 🍿 ☕ 🤤 🎅
hayırlı olsun ^^
xp en cok 2gb ram i kabul edio die biliom ama...
Log in to write a reply.
Log In