Geçen sene ikinci dönemden bir ders alamadım. Yani dersi hiç alamadım kredim yetmediği için. Bu dersten başka alttan dersin yok. Bu sene genel ortalamam 3'lere kadar çıktı. Bende yatay geçiş istiyorum.
İkinci dönem alamadığım bu ders yüzünden yatak geçiş hakkım gider mi merak ediyorum. Bu konu hakkında tam bir bilgim yok inşallah gitmez ve bende yatak geçiş yapanlar kervanına katılırım.
