Icerige atla
Extraloob

Yaşlandık be.

· 18 Yanıt · 1.4K görüntüleme
M
Mojito OP ⭐ 18y
#1
napıyonuz lan. hatırlayanız var mı bizi?
p.s: cicioe2 (bu smile'ı özlemişim)
18 Yanıt
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#2
Hoş geldin hocam .
imzadan tanıdım 😆

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Yaralı style
A
Avasin ⭐ 17y
#3
Şimdi tahmin ettiğim kişi olup olmadığın hakkında hiç birşey tahmin edemedim.
Q
Quattro ⭐ 19y
#4
Eskiler topiği burası herhalde 😄
M
#5
ulan her gelen aynı konuyu açıyor 😄 gözlüklü olduğunu hatırlıyorum, kalın çerçeve 😄
A
Avasin ⭐ 17y
#6
@Mr. Mojo Risin' RigorMortis değil miydi?

@Quattro Yalnız quattro'nun diğer nickini hatırlayamadım bünye kaldırmıyor artık 😁
Windy
Windy ⭐ 19y
#7
selam gençler hatırlayan var mı makara:
M
Mojito OP ⭐ 18y
#8
gözlüklü diyo 😄 faruk bi sen varsın la 😄
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#9
@Mojito: sadece nickini hatırlıyorum.

Bu mesaj Windy rumuzlu uyeden alinti yapildi
selam gençler hatırlayan var mı makara:

Unutmamıza imkan var mı? 😁
M
#10
Bu mesaj Avasin rumuzlu uyeden alinti yapildi
@Mr. Mojo Risin' RigorMortis değil miydi?

@Quattro Yalnız quattro'nun diğer nickini hatırlayamadım bünye kaldırmıyor artık 😁


Aynen abi o rigordu. Nick olarak tabi hatırladık da, 7 sene olmuş biz burada olalı. Neler neler oldu, kimler geçti.
M
Mirage ⭐ 19y
#11
Öhöm öhöm...
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#12
Sarah - Enes 😄
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#13
Ojgeldiniz, unutur muyuz hiç ^^

@MrPompa

Seni unutanı vururum Ahmetcan 😁
Special thx to Flexi
A
Avasin ⭐ 17y
#14
Ahaha safa niye değiştin nickini 😊 bak tanıyamadım. İhtiyar heyetini kuruyoruz hazır millet toplanmışken 😊

[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
F
frityus ⭐ 17y
#15
Safa işte olm klasik
M
Mojito OP ⭐ 18y
#16
Bu mesaj frityus rumuzlu uyeden alinti yapildi
Safa işte olm klasik

bu cocukda mı burda daral:
Q
Quattro ⭐ 19y
#17
Bu mesaj Mr. Mojo Risin' rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Avasin rumuzlu uyeden alinti yapildi
@Mr. Mojo Risin' RigorMortis değil miydi?

@Quattro Yalnız quattro'nun diğer nickini hatırlayamadım bünye kaldırmıyor artık 😁


Aynen abi o rigordu. Nick olarak tabi hatırladık da, 7 sene olmuş biz burada olalı. Neler neler oldu, kimler geçti.

ilk nick dapzar dı sonra Quattro oldu makara: (bende bunu özlemişim)
A
Avasin ⭐ 17y
#18
Bu mesaj Quattro rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Mr. Mojo Risin' rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Avasin rumuzlu uyeden alinti yapildi
@Mr. Mojo Risin' RigorMortis değil miydi?

@Quattro Yalnız quattro'nun diğer nickini hatırlayamadım bünye kaldırmıyor artık 😁


Aynen abi o rigordu. Nick olarak tabi hatırladık da, 7 sene olmuş biz burada olalı. Neler neler oldu, kimler geçti.

ilk nick dapzar dı sonra Quattro oldu makara: (bende bunu özlemişim)

Hayır bir nickin Melik idi yanlış hatırlamıyor isem 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: