napıyonuz lan. hatırlayanız var mı bizi?
p.s: cicioe2 (bu smile'ı özlemişim)
Yaşlandık be.
· 18 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
18 Yanıt
Hoş geldin hocam .
imzadan tanıdım 😆
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
imzadan tanıdım 😆
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Yaralı styleŞimdi tahmin ettiğim kişi olup olmadığın hakkında hiç birşey tahmin edemedim.

Eskiler topiği burası herhalde 😄
M
Mr. Mojo Risin'
⭐ 14y
ulan her gelen aynı konuyu açıyor 😄 gözlüklü olduğunu hatırlıyorum, kalın çerçeve 😄
@Mr. Mojo Risin' RigorMortis değil miydi?
@Quattro Yalnız quattro'nun diğer nickini hatırlayamadım bünye kaldırmıyor artık 😁
@Quattro Yalnız quattro'nun diğer nickini hatırlayamadım bünye kaldırmıyor artık 😁

selam gençler hatırlayan var mı makara:
gözlüklü diyo 😄 faruk bi sen varsın la 😄
@Mojito: sadece nickini hatırlıyorum.
Bu mesaj Windy rumuzlu uyeden alinti yapildi
Unutmamıza imkan var mı? 😁
Bu mesaj Windy rumuzlu uyeden alinti yapildi
selam gençler hatırlayan var mı makara:
Unutmamıza imkan var mı? 😁
M
Mr. Mojo Risin'
⭐ 14y
Bu mesaj Avasin rumuzlu uyeden alinti yapildi
Aynen abi o rigordu. Nick olarak tabi hatırladık da, 7 sene olmuş biz burada olalı. Neler neler oldu, kimler geçti.
@Mr. Mojo Risin' RigorMortis değil miydi?
@Quattro Yalnız quattro'nun diğer nickini hatırlayamadım bünye kaldırmıyor artık 😁
Aynen abi o rigordu. Nick olarak tabi hatırladık da, 7 sene olmuş biz burada olalı. Neler neler oldu, kimler geçti.
Öhöm öhöm...
Sarah - Enes 😄
Ojgeldiniz, unutur muyuz hiç ^^
@MrPompa
Seni unutanı vururum Ahmetcan 😁
@MrPompa
Seni unutanı vururum Ahmetcan 😁
Special thx to FlexiAhaha safa niye değiştin nickini 😊 bak tanıyamadım. İhtiyar heyetini kuruyoruz hazır millet toplanmışken 😊
[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile
[ Mesaj mobilden gonderildi iPhone ] mobile

Safa işte olm klasik
Bu mesaj frityus rumuzlu uyeden alinti yapildi
bu cocukda mı burda daral:
Safa işte olm klasik
bu cocukda mı burda daral:
Bu mesaj Mr. Mojo Risin' rumuzlu uyeden alinti yapildi
ilk nick dapzar dı sonra Quattro oldu makara: (bende bunu özlemişim)
Bu mesaj Avasin rumuzlu uyeden alinti yapildi@Mr. Mojo Risin' RigorMortis değil miydi?
@Quattro Yalnız quattro'nun diğer nickini hatırlayamadım bünye kaldırmıyor artık 😁
Aynen abi o rigordu. Nick olarak tabi hatırladık da, 7 sene olmuş biz burada olalı. Neler neler oldu, kimler geçti.
ilk nick dapzar dı sonra Quattro oldu makara: (bende bunu özlemişim)
Bu mesaj Quattro rumuzlu uyeden alinti yapildi
Hayır bir nickin Melik idi yanlış hatırlamıyor isem 😊
Bu mesaj Mr. Mojo Risin' rumuzlu uyeden alinti yapildiBu mesaj Avasin rumuzlu uyeden alinti yapildi@Mr. Mojo Risin' RigorMortis değil miydi?
@Quattro Yalnız quattro'nun diğer nickini hatırlayamadım bünye kaldırmıyor artık 😁
Aynen abi o rigordu. Nick olarak tabi hatırladık da, 7 sene olmuş biz burada olalı. Neler neler oldu, kimler geçti.
ilk nick dapzar dı sonra Quattro oldu makara: (bende bunu özlemişim)
Hayır bir nickin Melik idi yanlış hatırlamıyor isem 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap