evet beyler yarın venüs açılıyor silkroad adresinde yazıyor Exclamation
-----Yarın Venus açılıyor-----
· 16 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
16 Yanıt
50 dene charım oldu venüs dede acacam ama Mr. Green
bende açıcam 30 lv yapçam tg, cerberus, lordu kesicem. uri ile isuyu nasıl buga sokçaz bilmiyom Razz Mr. Green
herseyin zamani war ona o lwlde erken vakit nakittin nakit vakittir Razz Mr. Green hmm
ben kasmak için açmıcam 30 lv de bırakıcam kendi servırıma devam sadece unigue kesicem
up Razz
güzel oldu orda acarım artık bi tane Twisted Evil
L
LorD_LeGoLaS
⭐ 19y
hadi Hayırlısı İşallah saturn Biraz rahatlar.. Rolling Eyes
hadi Hayırlısı İşallah saturn Biraz rahatlar.. Rolling Eyes
inş Rolling Eyes
T
The_DifferenT
⭐ 19y
Valla yeni server açacaklarına ban yapsalar da rahatlasak
hadi Hayırlısı İşallah saturn Biraz rahatlar.. Rolling Eyes
inş Rolling Eyes
ins Evil or Very Mad
bugün geliyor venüss hmm
O
Old School
⭐ 19y
Herkes Venüse gitsin Saturnde rahatlasın Twisted Evil
E
ercan_track
⭐ 19y
eldoradoya devam Cool
T
The_DifferenT
⭐ 19y
Açıldı bakalım hayırlı uğurlu olsun Greece bırakan çok olur inş.
Valla yeni server açacaklarına ban yapsalar da rahatlasak
+1907
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap