Icerige atla
Extraloob

Yarım edermısınız.?

· 12 Yanıt · 1.9K görüntüleme
_
_UmuT_ OP ⭐ 18y
#1
''This is a client file that can be used after the LEGEND 7 Rise of the Thief-Hunter update.'' bugün sro yu baştan yuklemek istedim böyle bir hatayla karşılaştım daha önce hiç olmamıştı. :S
12 Yanıt
_
_UmuT_ OP ⭐ 18y
#2
elimdeki client i her hafta yüklüyorum bi sorun çıkmadı ama.
_
_UmuT_ OP ⭐ 18y
#3
up.
_
_UmuT_ OP ⭐ 18y
#4
UP. kımsenin bir fikri yokmu..?
C
CosmicGate ⭐ 16y
#5
Kardeş Serverların ve Sitenin açılmasını beklemen lazım şuan başka yapabilicek bişeyin yok.
_
_UmuT_ OP ⭐ 18y
#6
Yani serverlar ve site kapalı olduğundan Oyunu yükleyemıyorum öylemi.?
P
PhaetoN ⭐ 18y
#7
sanmam aynı sorun bendede var hala aynı hata
_
_UmuT_ OP ⭐ 18y
#8
Up. güncel setup ve aynı hatayı alıyorum.
_
_UmuT_ OP ⭐ 18y
#9
up.Kımse bılmıyormu ?
_
_UmuT_ OP ⭐ 18y
#10
up
Q
Quattro ⭐ 19y
#11
up

Sürekli up yazarak sorununa bir çözüm bulamazsın dünkü büyük update ile yeni bir pach indirmek süreti ile oyununu update yapa bilirsin. ofical siteye gir indirme linklerini göreceksin.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: