Arkadaşlar ben çiftçar açtımmı benim ekran karışıyo ikisini gösteriyo gibi oluyo öbürküsünü gösteriyo 1 saniyelik falan birdende otomatik kapıyor neden sizce ekran kartı falan yüklü ekran kartıda 512 yardımcı olabilecek varmı ?
Yardımınız lazım arkadaslar nereye yazacagımı bulamadım
· 3 Replies · 1.0K views 0 reading
3 Replies
C
chipshajen
⭐ 17y
800x600 - Use Window Mode de oyna 😉
800x600 - Use Window Mode de oyna ;)
r sroda aynı öyle oynuyorum yinede aynısnı yapiyor isroda denicemde pek olcagından umudum yok :S yinede tesekkür ederim =D .
Log in to write a reply.
Log In