Icerige atla
Extraloob

Yardımınız lazım arkadaslar nereye yazacagımı bulamadım

· 3 Replies · 1.0K views
S
ShapeShifter OP ⭐ 18y
#1
Arkadaşlar ben çiftçar açtımmı benim ekran karışıyo ikisini gösteriyo gibi oluyo öbürküsünü gösteriyo 1 saniyelik falan birdende otomatik kapıyor neden sizce ekran kartı falan yüklü ekran kartıda 512 yardımcı olabilecek varmı ?
3 Replies
C
chipshajen ⭐ 17y
#2
800x600 - Use Window Mode de oyna 😉
S
ShapeShifter OP ⭐ 18y
#3
800x600 - Use Window Mode de oyna ;)


r sroda aynı öyle oynuyorum yinede aynısnı yapiyor isroda denicemde pek olcagından umudum yok :S yinede tesekkür ederim =D .

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: