arkadaslar torqueyle oyuna giriyorum 15-20 dk sonra hata raporu alıyorum bi çözümü varmı
yardım lutfenn
· 3 Yanıt · 1.0K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
S
silkroadlife
⭐ 17y
ne bicim bi hata raporu alıyosun acaba
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Hata'nın SS'sini atarsan yardımcı olabiliriz. 🤔
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap