Icerige atla
Extraloob

YARDIM LÜTFEN!

· 3 Yanıt · 1.1K görüntüleme
C
Claire OP ⭐ 18y
#1
Baslığı Kücültürmüsn.
3 Yanıt
C
CHaKaLL ⭐ 19y
#2
Öncelikle başlağını küçült lütfen.Sorununa gelince çarlar bazen bugta kalabiliyor bu yüzden ıd pw yazıp girmeye çalıştığında çarda başka birisi var gösteriyor.Fakat normal cilent ile değilde bot vs. gibi bir program ile deniyorsan çarda başka biri var gibi değil onu error olarak yazıyor.Normal cilentten girmeye çalışırsan çarının bugta olduğunu anlayacaksındır.
Küçük bir not : Bir keresinde bende de aynısı olmuştu ve çarım 2 gün bugta kalmıştı.
E
eLempTRa ⭐ 18y
#3
açtiğin konuya değiştir yap başlığı gorursun orda küçültür ve tamam larsın boylece küçültmüş olursun.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: