Icerige atla
Extraloob

YARDIM LÜTFEN

· 4 Replies · 1.3K views
C
cyclone OP ⭐ 19y
#1
arkadaslar ben avrupayı kurarken bana şöle bi hata verio
client is damaged reisntalin client dio napacam ben lütfen yardım edin Confused Confused Sad Sad Sad
4 Replies
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#2
indirirken bir hata olmus tekrar indir diyor Mr. Green
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
O
Ozan365 ⭐ 19y
#4
yaaa aynisi bende diyo oyunu yuklerken
1.torrentla falan alakasi yok
2.bende bide cd var ordan yuklemistim ondada ayni hatayi veriyo
3.siteden indirdim oha ayni hata
cilent is damaged please reunistall the cilent diyo
yardim lutfen 2 haftadir giremiyorum..

misirdan kurtarin beni Very Happy Very Happy Very Happy popcorn popcorn popcorn Very Happy Very Happy Very Happy

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: