Şu son 1.5-2 yıldır falan bazen nefes aldığım halde sanki nefes almıyormuşum gibi geliyor . Yani nasıl anlatsam hayvan gibi nefes aldığım halde boğuluyormuşum gibi hissediyorum . Geçen gün derste bildiğiniz gidiyordum 5-6 dakika sonra geçti . Geçen karın ağrısı nedeniyle doktora gitmiştim zitrilyon tane test yapıp psikolojik olabilir demişti . Bu da psikolojik olabilir mi ?
Yardım Lazım
· 14 Replies · 1.6K views 0 reading
14 Replies
Astım ? Kriz olabilir.
Bu mesaj K0mpedan rumuzlu uyeden alinti yapildi
Astımda nefes almada zorluk olmuyor mu ? Ben gayet normal nefes alabiliyorum.
Astım ? Kriz olabilir.
Astımda nefes almada zorluk olmuyor mu ? Ben gayet normal nefes alabiliyorum.
S
Spiritualized
⭐ 17y
burnunda et falan olmasın nefes almanda zorluk çıkaracak bence yine doktora git farklı hastaneye
Doktora git bunları anlat burda kimse doktor değil 🍺

Astım krizinde nefes aldığın halde sanki o nefes sana yetmiyor yada ciğerlerine gitmiyor gibi oluyor. Küçükken geçirmiştim .
Sınavlar bitince gidiyim en iyisi .
Cin vakası olabilir git bi hocaya görün

Doktorun verdiği zitrilyon testi yaptır sonuçlarına uygun şekilde doktorun sana gerekli teşhisi yapar. Buraya hiç bakma, millet atar tutar - sallar. Seni gereksiz yere psikolojik olarak bulanıma sürükler. "bence"
Panik atak olabilir.
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
Benim astım olduğumu gerizekali doktorum tespit edememişti. Sürekli hastalanıyordum belki milyarlarca para harcadık. Gerizekali sonunda başka bir doktora yönlendirdi öyle anlaşıldı.
Eğer gidecek olursan Ülker Öneş i öneririm . Devlet gibi soğuk kadındır ama Türkiyenin en iyilerindendir 😊
Eğer gidecek olursan Ülker Öneş i öneririm . Devlet gibi soğuk kadındır ama Türkiyenin en iyilerindendir 😊
Yatarken yorganı kafana çekiyormusun? Bende de oluyor da ondan sordum.
Yatarken nefes almada zorlanıyorsan belki burun eğriliğidir.
Yaralı styleDepresyona girmiş olabilirsin.
Astım olabilir.
Burnunda et olabilir.
Panik atak olabilir.
Olabilir de olabilir en iyisi doktora görünmen hiç geciktirme derim.
Astım olabilir.
Burnunda et olabilir.
Panik atak olabilir.
Olabilir de olabilir en iyisi doktora görünmen hiç geciktirme derim.
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !Log in to write a reply.
Log In