spooler subsystem app] gönder gönderme hatası weriyor habire pc pc de virüs 0 bundan eminim zaten system dosyalarıyla ilgili bi sorun gibi bu hata bugün çıktı ve aynı anda explorer açtığımdada gönder gönderme hatası weriyor cs yi açtığımdada agbotu açtığımdada hata weriyor bugün sadece drolation arkadaşın werdiği konudaki(bilgisayarı hızlandırma) programları yükledim lütfen yardım edin suçu dolationa atmıyorum yanlış anlaşılmasın.
yardım edin bu hata beni insanı çıldırtır
· 5 Yanıt · 1.8K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
ss atarsan sevinirim
BİRDE ADIM DROTALION XD
birinizde düzgün yazn artık ya 😄
mod olduk haa dolartaion, eurotalion dloration of of yakında zortalionda dersiniz siz xD
BİRDE ADIM DROTALION XD
birinizde düzgün yazn artık ya 😄
mod olduk haa dolartaion, eurotalion dloration of of yakında zortalionda dersiniz siz xD
hahaha :D:D: geliyo az sonra ss
Sende bilmiyorsun galiba 😞 neyse ben malesef sistem geri yükleme yaparak sorunu çözdüm tşkler.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap