ılk konum bu rapidshare deısmıs ındıremıom burdakı programları bunun için yardım edın acaba uyelık mı alıoz yoksa baska bısey mı inmio kafayı yıcem arkadaslar bıde 1.57 client yok mu ya bu yenı rumata loaderler onu ıstıo orjınalını hıç bıyerde bulamadım yardım edın bu ıkı konuya allah rızası içiin arkadaslar
yardım edersenız sevınırım arkadaslar moblar sızde yardımcı
· 2 Yanıt · 831 görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
S
Streetwise
⭐ 19y
Üye olmadan bu siteye nasıl mesaj atabileceksin?Senden kaynaklanan birşeydir zanımca yani pc'den.Rumata Loader var Kemalist arkadaşımız bizlerle paylaştı,açtığın bölümde görürsün zaten sabitler arasında...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap